پاسخگویی مدیرکل بهزیستی به درخواست های مردمی

مدیرکل بهزیستی استان یزد چهارشنبه 28 دیماه از طریق خط تلفنی ۱۱۱ پاسخگوی درخواست‌ها و شکایات مردمی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان یزد، در راستای پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی و به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت از طریق سامانۀ سامد، دکتر رضا ابهّت؛ مدیر کل بهزیستی استان یزد روز چهارشنبه 28 دیماه ساعت ۹ الی ۱۱ صبح با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری به صورت مستقیم از طریق خط ۱۱۱ به درخواست‌ها و شکایات مردمی مرتبط با بهزیستی پاسخ می دهد.

کد خبر 71934

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد