نسیبه زارعی رئیس بهزیستی منوجان شد

با حضور علیرضا وحید زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان،امام جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران ادارات و نهادها و مردم منوجان مراسم معارفه نسیبه زارعی بعنوان رئیس بهزیستی منوجان برگزار و از زحمات مرتضی نمدادی رییس سابق این اداره تقدیر گردید

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان در ابتدای این نشست جمشید سراجی فرماندار منوجان ضمن خیرمقدم به میهمانان، ماموریت اصلی سازمان بهزیستی را توانبخشی به مددجویان برای ایستادن روی پای خودشان دانست .

وی افزود : امروز فردی بر مسند بهزیستی می نشیند که دانش آموخته ی این رشته است و کار را به کاردان این کار، خانم زارعی سپرده ایم . ایشان همچنین از تلاشهای مرتضی نمدادی رییس سابق بهزیستی منوجان تقدیر کرد.

علیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان نیز در این مراسم  ضمن قدردانی از تلاشها و حمایتهای شکرالهی نماینده مردم جنوب در مجلس شورای اسلامی و سراجی فرماندار منوجان از مجموعه بهزیستی گفت: خط و خط بازی در بهزیستی معنی و جایگاهی ندارد و خدمات رسانی به مردم و معلولین مهمترین هدف این سازمان است .

مدیرکل بهزیستی استان کرمان افزود: امیدواریم این همکاری و حمایتهای مسئولین با مجموعه بهزیستی در دوران مدیریت جدید نیز ادامه یابد.

نسیبه زارعی رئیس جدید بهزیستی منوجان نیز بخشی از برنامه هایش را برای خدمت رسانی به جامعه ٢٠٠٠ نفری مددجویان بهزیستی اعلام کرد و ضمن تقدیر از اعتماد مسئولین به وی از ایشان خواست جهت پیشگیری و کاهش آسیبهای اجتماعی در سطح شهرستان منوجان با مجموعه بهزیستی تعامل و همراهی نمایند.

وی از حضور مردم،مسئولین و همکارانش تشکر کرد و این حضور را مایه دلگرمی و البته سنگین تر شدن بار مسئولیت دانست و گفت : امیدوارم که بتوانم با تلاش و پشتکار و حمایت مردم و مسئولین ، خدمات رسانی به مردم و جامعه هدف را به شکل مطلوبتر نسبت به گذشته انجام دهم.

در پایان این مراسم حکم نسیبه زارعی توسط مدیرکل بهزیستی استان به ایشان تقدیم شد .

نسیبه زارعی رئیس بهزیستی منوجان شد

نسیبه زارعی رئیس بهزیستی منوجان شد

نسیبه زارعی رئیس بهزیستی منوجان شد

نسیبه زارعی رئیس بهزیستی منوجان شد

نسیبه زارعی رئیس بهزیستی منوجان شد

کد خبر 71930

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد