در رسانه| اعزام کاروان توان‌یابان بوشهری به حرم رضوی

معاونت مشارکت‌های مردمی و امور توانمندسازی اداره‌کل بهزیستی بوشهر از اعزام ۴۰ نفر زائر اولی توانیاب به‌مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) به بارگاه مطهر آستان قدس رضوی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر به نقل از  ایکنا ، علیرضا هوشیار، معاونت مشارکت‌های مردمی و امور توانمندسازی اداره‌کل بهزیستی بوشهر، در حاشیه مراسم اعزام توان‌یابان زائر اولی به مشهد مقدس، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از استان، گفت: تعداد ۴۰ نفر از توان‌یابان آقا و خانم تحت پوشش بهزیستی در قالب یک کاروان زائر اولی‌های با همکاری دفتر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر از محل مجتمع توانبخشی سردار شهید حاج باقر میگی‌نژاد بوشهر بعد از قرائت زیارت عاشورا به بارگاه مطهر آستان قدس رضوی اعزام شدند.

وی بازدید از اماکن سیاحتی و زیارتی شهرهای بین راهی و برگزاری مراسمات مذهبی و فرهنگی را بخشی از برنامه‌های این اردوی پنج روزه خواند و افزود: برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در مدت این اردوی زیارتی و سیاحتی با نظارت علی زنده‌بودی، سرپرست کاروان، اعظم غریبی، کارشناس توانبخشی و حجت‌الاسلام احمدرضا یزدان‌پناه، کارشناس فرهنگی بهزیستی بوشهر اجرا می‌شود.

هوشیار بیان کرد: هدف از برپایی اردوی زیارتی به حرم ثامن الحجج(ع) در ایام فاطمیه به‌منظور ترویج فرهنگ رضوی و گسترش گردشگری مذهبی در بین توانیابان زائر اولی است.

یادآور می‌شود، اعزام ۴۰ نفر از توانیابان زائر اولی بهزیستی با حضور مهران خوردبین، معاون کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر و با چاوشی‌خوانی ابراهیم مرادی همراه بود.

کد خبر 71897

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد