دیدار مدیرکل بهزیستی استان به همراه استاندار با مادران خانه سالمندان

مدیر کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با اهدا گل به مادران خانه سالمندان آرامش روز مادر را به آنان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد؛ همزمان با سالروز ولادت با سعادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهراسلام اله علیها و گرامی داشت روز زن و مقام شامخ مادر، استاندار ، معاون سیاسی امنیتی استانداری و مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد  از مرکز سالمندان آرامش بازدید و از سالمندان این مرکز دلجویی و از کادر مراقبتی و مدیریتی آن مجموعه تجلیل کرد.

سید علی احمد زاده در بازدید از آسایشگاه سالمندان آرامش، گفت: با توجه به اینکه این مراکز از سوی بهزیستی به بخش خصوصی برون سپاری می شود، انتظار می رود امکانات و نحوه خدمت رسانی به سالمندان مورد بررسی و توجه ویژه قرار گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ سالمندان را سرمایه ارزشمند جامعه خواند و عنوان کرد: یکی از سیاست های اصلی دولت حمایت از جامعه سالمندان است و برای افزایش رفاه سالمندان بسته حمایتی و برنامه هایی در دستور کار دارد . در حال حاضر خدمات ارائه شده مناسب است اما مطلوب نیست و باید در راستای تقویت این خدمات بیش از پیش تلاش کرد.

احمد زاده ظرفیت اصحاب رسانه جهت ورود جامعه خیرین برای حمایت از سالمندان را تاثیر گذار دانست و  افزود:  این قشر علاوه بر  اینکه نیازمند امکانات مادی هستند به مراقبت و نگهداری و ابراز محبت نیاز دارند  و باید از ظرفیت اصحاب رسانه برای جلب نگاه خیرین به این حوزه و حمایت دستگاه های متولی برای ایجاد زیرساخت های لازم  با هدف توسعه رفاه، نشاط و شادابی سالمندان استفاده شود.

کد خبر 71895

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد