معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در جمع کودکان بی سرپرست و بدسرپرست دارای معلولیت بهزیستی حضور یافت

همزمان با سفر رئیس جمهور به استان یزد، انسیه خزعلی؛ معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در اولین روز از سفر به استان یزد، در جمع کودکان بی سرپرست و بدسرپرست دارای معلولیت بهزیستی حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد، انسیه خزعلی؛ معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده طی بازدید از مؤسسه خیریه فرزندان آسمانی تحت نظارت بهزیستی استان یزد، میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر را به مادریاران این مرکز تبریک گفت.
 وی همچنین به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) به دختران کم توان ذهنی بالای 14 سال این مرکز شاخه گل و هدیه اهدا کرد.
مدیرکل بهزیستی استان یزد نیز در این بازدید گفت: این موسسه با اخذ پروانه فعالیت از سازمان بهزیستی در ۴ حوزه مراقبتی مختلف فعالیت دارد.
رضا ابهت گفت: خانه کوچک حمایتی مرجان؛ ویژه دختران بالای ۱۴ سال ناتوانی ذهنی خفیف تا متوسط با ظرفیت 14 مقیم، خانه کودکان و نوجوانان بی سرپرست الهام ویژه سنین ۳ تا ۶ ساله با ظرفیت 16 مقیم و خانه کوچک حمایتی الهام ۲ ویژه معلولین ناتوان ذهنی خفیف تا متوسط زیر ۱۴ سال با ظرفیت 10 مقیم از جمله مراکز زیر مجموعه این موسسه خیریه هستند.
وی با اشاره به فعالیت مرکز شبانه روزی یاس ویژه معلولین با ناتوانی ذهنی متوسط تا شدید زیر ۱۴ سال و ظرفیت پذیرش ۳۰ مقیم زیرمجموعۀ این موسسه گفت: این موسسه در حال حاضر در مجموع به 70 نفر از جامعه هدف سازمان بهزیستی خدمات نگهداری مراقبتی ارائه می دهد.
وی تصریح کرد: فرزندان این مجموعه اکثراً مجهول الهویه و یا فاقد سرپرست مؤثر می باشند.
یادآوری می‌شود؛ استان یزد  میزبان دومین دور سفر ریاست جمهوری و اعضای هیات دولت  است.

کد خبر 71876

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد