آگهی مزایده عمومی اموال منقول غیر مصرفی اسقاطی

اداره کل بهزیستی استان هرمزگان در نظر دارد مطابق با ماده ۱۱۲ قانون محاسبات عمومی اموال منقول غیر مصرفی اسقاطی خود را از طریق مزایده به فروش برساند .

آگهی مزایده عمومی اموال منقول غیر مصرفی اسقاطی

اداره کل بهزیستی استان هرمزگان

اداره کل بهزیستی استان هرمزگان در نظر دارد مطابق با ماده ۱۱۲ قانون محاسبات عمومی اموال منقول غیر مصرفی اسقاطی خود را به شرح جدول پیوست و جزئیات مندرج در اسناد مزایده با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) بر مبنای قیمت پایه از طریق مزایده به صورت الکترونیکی و به شرح جدول زمان بندی زیر به صورت نقد به فروش برساند . متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت WWW.SETADIRAN.IR  در مزایده شرکت فرمایند . همچنین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به اداره امور حقوقی بهزیستی استان هرمزگان واقع در بندرعباس خ آیت اله غفاری واحد حقوقی بهزیستی مراجعه و یا با تلفن  ۳۳۳۱۳۰۳۱ ، داخلی  ۱۴۳ دفتر حقوقی تماس حاصل نمایند .

خاطرنشان می سازد که رعایت موارد زیر الزامی می باشد :

۱-فرایند مزایده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) برگزار می گردد و تمامی مراحل آن شامل دریافت اسناد مزایده ، پرداخت سپرده  شرکت در مزایده ( ودیعه ) ، پیشنهاد قیمت ، بازگشایی ، اعلام به برنده ، واریز وجه مزایده و تحویل اموال در بستر سامانه ستاد خواهد بود . بدیهی است قیمت پیشنهادی تنها در صورتی معتبر و پذیرفته است که در سامانه ستاد ارسال شده باشد و چنانچه پیشنهاد دهنده تنها به نوشتن مبلغ پیشنهادی در برگه پیشنهاد قیمت پیوست مزایده بسنده نماید پیشنهاد وی پذیرفته نخواهد بود .

زمان دریافت اسناد و مهلت تحویل پیشنهاد قیمت و نیز زمان بازگشایی پاکت ها همان است که در سامانه ستاد قید گردیده است .

۲-متقاضیان ابتدا می بایست گواهی الکترونیکی ( توکن ) خود را دریافت از دفاتر پیشخوان خدمات دولتی و با استفاده از شناسه کاربری و کلمه عبور دریافتی در مزایده شرکت نمایند .

۳-سپرده ( ودیعه ) شرکت در مزایده معادل ۵ درصد قیمت کارشناسی است که می بایست به حساب شماره ۴۰۶۲۰۳۴۵۰۷۶۸۵۵۴۹ به نام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران  واریز و اصل رسید واریزی  یا به صورت  غیر الکترونیکی (ضمانتنامه یا فیش واریزی ) را تا پیش از پایان مهلت ارائه پیشنهاد قیمت به واحد حقوقی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان واقع در خیابان آیت الله غفاری تحویل نمایند .

۴-پیشنهادات دارای سپرده کمتر از میزان مقرر ، مبهم ، مخدوش و مشروط ، مردود خواهند بود .

۵-رعایت کلیه نکات و موارد درج شده در برگه ها و اسناد مزایده الزامی است .

۶-برای کلیه املاک بازدید الزامی است و در وضعیت موجود واگذار می گردد .

۷-چنانچه پیشنهاد دهنده برنده بخواهد وجه ملک را به صورت نقدی پرداخت نماید می بایست در زمان نحویل اموال ، کل مبلغ معامله را به حساب شماره ۴۰۰۱۰۰۰۹۰۱۰۰۶۹۵۸ به نام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران  واریز نموده و رسید پرداخت آنرا به واحد حقوقی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان تحویل نماید . به درخواست هایی که پس از تاریخ ۰۶/۱۱/۱۴۰۱ به بهزیستی وصول شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۸-مزایده گر باید کلیه مدارک پیوست شامل برگ پیشنهاد قیمت و تعهد نامه شرکت در مزایده و نیز برگه های شرایط و نحوه شرکت در مزایده را که بیشتر از طریق سامانه ستاد دانلود نموده به دقت مطالعه نموده و با آگاهی کامل از شرایط و خواسته های بهزیستی که در آن ها قید شده و همچنین پس از بازدید تک تک اموال ، آنها را امضا و در پاکت دربسته قرار دهد و تا پیش از پایان مهلت مزایده به واحد امور حقوقی بهزیستی استان هرمزگان تحویل نماید . بدیهی است پس از اعلام قیمت و در صورت برنده شدن هیچ اعتراضی وارد نمی باشد .

زمان انتشار مزایده در سایت از تاریخ ۱۰/۲۰ /۱۴۰۱ساعت ۱۲:۰۰ تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ ساعت ۱۴

مهلت دریافت اسناد مزایده از تاریخ ۱۰/۲۰ /۱۴۰۱تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ساعت ۱۴ اداره کل بهزیستی استان هرمزگان

مهلت بازدید اموال از تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ساعت ۸ صبح تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ ساعت ۱۴ میدان شهداء( یادبود سابق ) – بلوار پاسداران – کوچه مالک اشتر ۷ – مجتمع بهزیستی طریق القدس – تلفن ۰۷۶۳۳۴۵۳۰۴۱

مهلت ارائه پیشنهاد قیمت از تاریخ ۱۰/۲۰ /۱۴۰۱ تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ ساعت ۱۴

زمان بازگشایی : تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۹ساعت ۱۱:۰۰

زمان اعلام برنده : تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ ساعت ۱۱:۰۰

کد خبر 71780

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد