بررسی روند فعالیتهای فرهنگی در جلسه شورای فرهنگی بهزیستی استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد ، جلسه ی شورای فرهنگی بهزیستی به ریاست مدیرکل و با حضور مسئول گزینش، مسئول امور فرهنگی و رابطین شهرستان ها در حوزه فرهنگی   در محل دفتر مدیرکل بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد ، جلسه ی شورای فرهنگی بهزیستی به ریاست مدیرکل و با حضور مسئول گزینش، مسئول امور فرهنگی و ستاد اقامه نماز و  رابطین شهرستان ها در حوزه فرهنگی   در محل دفتر مدیرکل بهزیستی استان برگزار شد.

این جلسه با محوریت بررسی روند فعالیتهای فرهنگی استان، آموزش نحوه بارگزاری فعالیت ها در سامانه سجاده؛ پیگیری برگزاری دوره های آموزشی  نماز برای فرزندان کارکنان و مددجویان و جمع آوری  آمار و اطلاعات مددجویان و فرزندان کارکنان که به سن تکلیف رسیده اند  برگزار و تبادل نظر جهت شناخت موانع و رفع مشکلات موجود  صورت پذیرفت.

مدیرکل بهزیستی استان در این جلسه خواست تا ثبت و بارگزاری فعالیت های مهم  فرهنگی در سامانه سجاده و یا سایر سامانه های مرتبط برای افزایش آگاهی نسبت به اقدامات فرهنگی این اداره کل در دستور کار جدی مسئول فرهنگی ستاد و رابطین فرهنگی شهرستان ها باشد

محمدکریم آریا مدیر کل بهزیستی  استان کهگیلویه و بویراحمد به در  پیش بودن ولادت دخت نبوی حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و گفت  :  امید است  تمامی همکارانی که در حوزه های فرهنگی بهزیستی استان فعالیت دارند با اتخاذ تدابیر لازم  و  بهره مندی از کلیه ظرفیتهای درون و برون سازمانی  همراه با خلاقیت و نوآوری اقدامات فرهنگی مناسبی برای استفاده   همکاران و  جامعه هدف تدوین نمایند .

شیرزاد زکی نژاد مسئول امور فرهنگی اداره کل بهزیستی استان در این جلسه  گفت  : حدود 9فعالیت توسط سازمان بهزیستی کشور برای حوزه های  فرهنگی درنظر گرفته شده که لازم است پیرو دستورالعمل و آیتم های  ارسالی از سازمان بهزیستی کشور، شهرستان ها و هیات های در تمامی معاونت ها و حوزه های شهرستانی فعال باشند و این موارد ضمن  ثبت و بارگزاری می بایست  گزارش اقدامات به حوزه فرهنگی ستاد ارسال شود .

در پایان جلسه نیز ضمن بررسی دستور العمل ها و برنامه های ابلاغی پیرو ماموریت های حوزه فرهنگی پس از تبادل نظر اعضای جلسه شورای فرهنگی ، مصوبات جلسه به کلیه حوزه های ستادی و شهرستانها ابلاغ خواهد شد. 

کد خبر 71737

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد