تقدیر استاندار یزد از تلاش های بهزیستی در ترویج و توسعه فرهنگ نماز

استاندار یزد از تلاش های بهزیستی در ترویج و توسعه فرهنگ نماز طی سال 1400 و کسب عنوان شایستۀ تقدیر ویژه؛ قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد؛ مهران فاطمی، استاندار یزد؛ با اهدای لوح تقدیر به رضا ابهّت، مدیرکل بهزیستی استان یزد از زحمات و تلاش های ارزشمند بهزیستی در ترویج و توسعۀ فرهنگ نورانی نماز و کسب عنوان شایستۀ تقدیر ویژه تشکر و قدردانی کرد.

در این لوح آمده است:

نماز تجلّی عشق و آینه عرفان و نردبان صعود به سوی معبود است. اصلی ترین نیاز بشر و اقامۀ آن در جامعه از مهم ترین برنامه های پیامبران الهی بوده و از اهمّ شاخص های جامعۀ دینی به شمار می رود، از این رو برپادارندگان نماز را اجری بس بزرگ و سترگ است که هیچ زبان و قلمی را یارای توصیف و توان بیان عظمت آن نیست.

لیکن به حکم " اشکرکم لله اشکرکم للنّاس" زحمات و تلاش های ارزشمندتان در ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز در سال 1400 را ارج نهاده، ضمن تبریک کسب عنوان شایسته تقدیر ویژه، عالی ترین مراتب تشکّر و قدردانی خود را از جنابعالی اعلام می نمایم.

توفیقات روز افزون شما را در خدمت به نظام مقدّس جمهوری اسلامی در سایۀ الطاف خداوند متعال و عنایات خاصّه حضرت ولی عصر(عج) تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مدظلّه العالی) خواهانم.

                                                                                                                                                          مهران فاطمی

                                                                                                                                                              استاندار

کد خبر 71724

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد