تقدیر از مسئول گزینش ، کارکنان و رابطین حوزه گزینش بهزیستی استان

به مناسبت 15 دی ماه سالروز صدور فرمان بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و تشکیل نهاد گزینش، از مسئول،کارکنان و رابطین حوزه گزینش اداره کل بهزیستی استان تقدیر شد.

تقدیر از مسئول گزینش ، کارکنان و رابطین حوزه گزینش اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت 15 دی ماه سالروز صدور فرمان بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و تشکیل نهاد گزینش، از مسئول،کارکنان و رابطین حوزه گزینش اداره کل بهزیستی استان تقدیر شد.

سید اکبر وحدتی؛ مسئول گزینش اداره کل بهزیستی استان گفت:  استفاده از منابع قابل اعتماد در اجرای فرآیند گزینشی برای حوزه گزینش بسیار مهم بوده و تا جایی که توانسته ایم علاوه بر استفاده زا نیروهای توانمند؛ اگر فردی مشکلاتی نیز  داشته بجز مشکلاتی که موجبات ضربه به پیکره نظام و یا شئونات اسلامی گردد بنا بر اصلاح و رفع مشکل با واسطه گری و تکمیل فرم تعهد اقدام کرده ایم.

وحدتی گفت: از سال 1400 تاکنون با اولویت قرار دادن تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران و جانبازان معزز ؛ قریب 200 مورد (120 نفر زن و 80 نفر مرد)گزینش از مجموع کل انتصابات، تبدیل وضع نیروهای ایثارگر؛ گزینش نیروهای اورژانس اجتماعی و گزینش نیروهای مراکز صورت گرفته.

سید اکبر وحدتی ؛مسئول گزینش استان از مدیرکل بهزیستی استان  بخاطر حمایت ها و دغدغه های همیشگی نسبت به حوزه گزینش و با این رویکرد که ما آمدیم تا اصلاح کنیم ؛ تقدیر و تشکر کرد.

محمدکریم آریا نیز در این جسله گفت:ما  همیشه هر بهانه ای را دوس داریم تا همکارانمان را ببینیم و از آنها بخاطر اقداماتشان تشکر کنیم  و باور دارم اگر  بخواهیم اثربخشی یک سیستم را افزایش دهیم باید گزینش آن سازمان تقویت شود تا راه برای ورود پرسنل قوی و متعد و کارآمد باز شود.

آریا گفت: همیشه در نگاه عموم  عده ای با شنیدن اسامی واحدهای نظارتی مانند حراست، بازرسی و گزینش دچار ناراحتی می شوند اما خوشحال هستیم حوزه گزینش ما به گونه ای قدم برداشته که تاکنون رد صلاحیت نداشته و اگر جایی سختگیری هایی صورت گرفته برای اصلاح بوده تا کارها به بهترین شکل انجام شود.

مدیرکل بهزیستی وظیفه حوزه گزینش را  تسهیلگری دانست و گفت: قدم، قلم و نگاه گزینشگران ما به موضوعات مختلف و وظایف خودشان خیلی تاثیر گزار هست و امیدواریم همکاران بخصوص در بحث تبدیل وضعیت با نگاه حمایت حداکثری اقدام نمایند و اگر جایی نقصانی هست و می توان آن را رفع کرد حتما به شیوه ای که تذکر آنان اثر نماید اقدام نمایند.

کد خبر 71638

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد