تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی کرمانشاه امسال چهار برابر شد

معاون مسکن، اشتغال و مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه گفت: میزان تسهیلات مصوب اشتغال استان در سال جاری با افزایشی حدود چهار برابری نسبت به پارسال به ۴۱۱ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه به نقل از ایرنا: «صفدر مظفری راد» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان مصوب از محل اعتبارات تبصره ۱۶ است که تاکنون ۷۲ درصد از آن به میزان ۲۹۷ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: از این مبلغ نیز تاکنون ۲۱۸ میلیارد تومان به مددجویان واجد شرایط استان پرداخت شده است که توانسته زمینه اشتغال برای ۲ هزار و ۵۴۹ نفر را فراهم سازد.

معاون مسکن، اشتغال و مشارکت های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه سقف پرداختی به متقاضیان را برای طرح‌های عادی ۱۰۰ و برای طرح‌های دانش بنیان ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

مظفری‌راد یادآور شد: امسال همچنین از محل اعتبارات تبصره ۱۸ نیز ۳۰ میلیارد تومان برای استان مصوب شده است که از این میزان نیز ۲۱ میلیارد تومان تخصیص و جذب شده که به ۱۵۰ نفر از مددجویان متقاضی شغل در استان پرداخت شده است.

وی تعهد اشتغال بهزیستی استان در سال جاری را چهار هزار و ۱۱۱ شغل عنوان و تاکید کرد: در صورت تخصیص مابقی اعتبارات تا پایان سال جاری این میزان اشتغال در استان محقق خواهد شد.

معاون مسکن، اشتغال و مشارکت های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه یکی از مهمترین محورها و راهبردهای اشتغالزایی مددجویان بهزیستی را سیستم کارآفرینی و کارفرمایی عنوان کرد و گفت: در سال گذشته نیز با پرداخت ۹۰ میلیارد تومان اعتبارات جذب شده از مجموع ۱۲۳ میلیارد تومان تسهیلات مصوب شده برای استان برای ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از مددجویان در استان اشتغال ایجاد شد.

به گزارش ایرنا، از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه ۱۷۰ نفر زیرپوشش بهزیستی است که ۳۵ هزار از آنان از این نهاد حمایتی ماهیانه مستمری می گیرند

کد خبر 71573

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد