🔷🔶 ایجاد ظرفیت های فرهنگی در راستای  بصیرت افزایی با تعامل و همکاری بیش از پیش با ادارات و نهادهای عمومی امکان پذیر است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران بهمراه مشاور امور ایثارگران استانداری و کارشناسان فرهنگی، با مدیر کل بهزیستی استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان، دراین دیدار با تاکید بر تداوم همکاری های مشترک، در مورد مباحث و مسائلی همچون  استفاده از ظرفیت های فرهنگی دو طرف، تعامل و همکاری دو سویه در ارائه خدمت به جامعه هدف و توجه بیشتر به آرمانهای شهیدان و خانواده های ایشان بحث و تبادل نظر شد.

همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی استان لرستان، فعالیت در عرصه های فرهنگی را بسیار وسیع، گسترده و زمان بر عنوان کرد و افزود: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران می تواند با ایجاد ظرفیت های فرهنگی در راستای  بصیرت افزایی با تعامل و همکاری بیش از پیش با ادارات و نهادهای عمومی در زمینه های مختلف فرهنگی، آگاهی بخشی بیشتری ایجاد کند.

عمودی زاده در پایان همراهی و حمایت همه مسئولان، در ترویج فرهنگ استفاده جانبازان و معلولان از فرصت های برابر ضروری برشمرد و آمادگی بهزیستی استان را جهت افزایش تعاملات و همکاری های هر چه بیشتر با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد.

کد خبر 71537

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد