خبر خوش مدیرکل بیمه سلامت در اختتامیه جشنواره تئاتر افراد دارای معلولیت برای معلولین استان

در خلال جشنواره کیان دهراب پور مدیرکل بیمه سلامت استان از فرصت جشنواره تئاتر معلولین استفاده کرد و خبرهای خوبی برای جامعه هدف بهزیستی خصوصا معلولین داشت .

در خلال جشنواره کیان دهراب پور مدیرکل بیمه سلامت استان از فرصت جشنواره تئاتر معلولین استفاده کرد و خبرهای خوبی برای جامعه هدف بهزیستی خصوصا معلولین داشت .

کیان دهراب پور مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: حدود ۱۴۵۰۰ نفر تحت پوشش بیمه سلامت داریم با خدمات رایگان و بیمه سلامت استان این آمادگی را دارد  تمامی  معلولین و خانواده هایشان را  بصورت رایگان بیمه کند.

دهراب پور در دومین جشنوراه تئاتر استانی افراد دارای معلولیت(دنا) برگزار شده  در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانکه  عموم شرکت کنندگان از جامعه بزرگ معلولین بودند گفت: اگر  در بین خانواده و دوستان کسانی هستند که  از هیچگونه بیمه درمانی برخوردار نیست باید تک تک شما واسطه ای شوید میان ما و افراد نیازمند  بیمه سلامت تا بتوانند از  خدمات تخفیف  ۹۰ درصد بستری و ۷۰ درصد سرپایی ما استفاده نمایند.

مدیرکل بیمه سلامت استان در ادامه افزود: در سالهای قبل تنها ۹ خدمت توسط بیمه سلامت تعیین شده بود تا از تخفیف بیمه سلامت برخوردار شوند اما به برکت نظام و دولت سیزدهم این مورد  به ۵۹خدمت رسیده و ما در جلسه ای که با اداره کل بهزیستی داشتیم تاکنون حدود ۱۱هزار نفر از  افراد تحت پوشش بهزیستی  به تهران معرفی شده تا بعد از نشان دار شدن بتوانند از تخفیفات  ویژه  خدمات مختلف ما استفاده کنند.

دهراب پور گفت: برای  افراد دارای مشکلات بینایی، گفتار درمانی، حرکتی؛ شنوایی این فرصت فراهم شده  تا از تخفیفات ما استفاده کنند و این درحالیست که تا قبل از ارائه طرح های ما  هزینه های درمانی توانبخشی بسیار زیاد بود و ما هچنان  از بهزیستی انتظار داریم تمامی مراکزی که مرتبط با کار توانبخشی جامعه هدف هستند را برای بستن قرارداد با بیمه سلامت هدایت کنند تا خدمات آنان را برای ارائه رایگان به جامعه هدف بهزیستی خریداری نماییم.

خبر خوش دیگر مدیرکل بیمه سلامت استان پرداخت هزینه های درمانی افرادی بود که از اول سال ۱۴۰۱کارهای درمانی انجام داده اند و می توانند جدا از بیمه پایه و تکمیلی مابقی هزینه ها  که پرداخت شده؛ هرچه سریعتر  با ارائه مستندات هزینه کرد به  اداره رسیدگی به اسناد اداره کل بیمه سلامت بالای ۹۰ درصد پول را دریافت کنند.

کد خبر 71493

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد