🔷🔶  پویش ملی مثبت حرکت ۲ - اهدا وسایل توانبخشی  + تصـــــــاویــــــــر

پویش ملی مثبت حرکت ۲ با همکاری بهزیستی، بنیاد پانزده خرداد و ستاد اجرایی فرمان امام ره بمنظور اهدا و توزیع انواع تجهیزات توانبخشی در مناطق کم برخوردار در استان لرستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان،  پویش ملی مثبت حرکت ۲ با همکاری بهزیستی، بنیاد پانزده خرداد و ستاد اجرایی فرمان امام ره بمنظور اهدا و توزیع  انواع تجهیزات توانبخشی در مناطق کم برخوردار در استان لرستان برگزار شد.

مدیر کل بهزیستی لرستان با اشاره به همکاری، تعامل و هم افزایی خوب ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد ۱۵ خرداد  با بهزیستی استان لرستان گفت: در قالب پویش ملی مثبت حرکت۲ با محوریت بنیاد پانزده خرداد بیش از ۲۶۰  وسیله توانبخشی میان معلولان و جامعه هدف بهزیستی استان لرستان توزیع شد.

همایون عمودی زاده با اشاره به وظایف بیشمار سازمان بهزیستی و شرح وظایف گسترده و حمایت از نیازمندان از کودکی تا سالمندی گفت: در پاسداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ۲۶۹ نوع تجهیزات توانبخشی برای معلولان لرستان از سوی بنیاد ۱۵ خرداد در نظر گرفته شده است که به صورت رایگان در اختیار  معلولان و جامعه هدف آنان قرار خواهد گرفت.

عمودی زاده با اشاره به حوزه خدمات سازمان بهزیستی،  گفت: مشاوره و غربالگری ژنتیک و غربالگری شنوایی و بینایی، خدمات توانبخشی، مراقبت در منزل، توانمندسازی افراد معلول، تسهیلگری، مسکن، ایجاد اشتغال پایدار، اورژانس اجتماعی، حمایت و توانمندسازی زنان و کودکان کار و خیابانی، پیشگیری از ایدز، درمان اعتیاد، سالمندی، طلاق، خودکشی، کودک آزاری،   همسرآزاری بخش کوچکی از وظایف سازمان بهزیستی است که الحمد الله رب العالمن همیشه کارنامه قابل دفاعی از خود ارائه داده است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام  با اشاره به نحوه توزیع این تجهیزات گفت: پس از دریافت مدارک پزشکی معتبر مبنی بر معلولیت افراد متقاضی و همچنین صحت سنجی و تایید بهزیستی استان در مورد محرومیت و نیازمندی افراد وسایل توانبخشی در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت.

مجید طائف مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: واکر، عصای ویژه نابینایان، عصای جسمی حرکتی، تشک مواج، تشک بادی از جمله تجهیزات توانبخشی اختصاص داده شده از سوی بنیاد 15 خرداد و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، به شمار می روند.

طائف تصریح کرد: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد و اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) همواره در کنار بهزیستی هستند  تلاش می کنند بخشی از دغدغه‌ها و مشکلات جامعه هدف بهزیستی را  مرتفع نمایند.

وی در ادامه به طرح مناسب‌سازی مسکن معلولان اشاره کرد و افزود: مناسب‌سازی ۱۰ هزار منزل مسکونی افراد دارای معلولیت  در دستور کار بنیاد ۱۵ خرداد  است که در قالب طرح ملی مثبت حرکت۳ انجام خواهد شد.  

کد خبر 71379

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد