شاهرود| دیدار مدیر اداره بهزیستی با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان

مسعود جهانسیر به اتفاق کارشناسان تخصصی بهزیستی شهرستان با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیدار و گفتگو کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛ رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود در دیداری که با هدف هم افزایی و ارتقا تعاملات فی مابین بهزیستی و دستگاه قضایی با حجت الاسلام و المسلمین رضی پارسا منش دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود دیدار و گفتگو کرد.

پارسامنش دادستان شهرستان ضمن خوش آمدگویی و ابراز خرسندی از این دیدار، از پرسنل بهزیستی جهت خدمت رسانی به شهروندان شاهرودی تشکر و قدردانی نموده و گفت: با حفظ تعامل و همکاری هرچه بیشتر دو دستگاه می توانیم در راستای خدمت رسانی به محرومین و افراد در معرض آسیب های اجتماعی گام های بلندی را برداریم.

مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود نیز از تعامل مثبت و سازنده مجموعه دادستانی تشکر نموده و به تشریح خدمات متنوع بهزیستی پرداخته و اظهار داشتند : در حال حاضر بیش از ۵ هزار نفر تحت حمایت بهزبستی شهرستان هستند که با توجه به منابع محدود بهزیستی و نیازهای فراوان و نامحدود مددجویان و به منظور ارائه خدمات مطلوب تر به آنها، تعامل هر چه بیشتر همه ارگانها و دستگاهها و همراهی خیرین را نیاز داریم.

در ادامه دو طرف به بحث و تبادل نظر در روندهای جاری حوزه سرپرستی (محجورین، صغار و ...) و اعتیاد، مسائل و مشکلات موجود در ساز و کارهای سازمانی دستگاه های مرتبط پرداخته  و راهکارهای عملیاتی را بررسی نمودند.

کد خبر 71273

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد