🔷🔶 رسیدگی به مشکلات مددجویان در میز ارتباطات مردمی اداره کل بهزیستی لرستان

میز ارتباطات مردمی بهزیستی لرستان  در نماز جمعه این هفته خرم آباد با حضور مدیر کل و معاونین این اداره برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان، در پاسداشت سالروز حماسه ۹ دی و در راستای تکریم ارباب رجوع و  الگوی خدمت صادقانه، میز ارتباط مردمی بهزیستی لرستان جهت دیدار عمومی و ملاقات چهره به چهره با مدیر کل بهزیستی استان و سایر مدیران و مسئولین دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی در مصلی الغدیر خرم آباد در حاشیه نماز جمعه برگزار شد.

در میز ارتباطات مردمی بهزیستی استان مدیر کل، معاون پشتیبانی، معاون اجتماعی، رئیس اداره پذیرش، روابط عمومی و امور اداری حضور داشتند و به صورت مستقیم پیگیر و پاسخگوی مسائل و مشکلات و پرسش های جامعه هدف بودند. و مدیر کل بهزیستی دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌ها مددجویان را صادر کرد.

در حاشیه  این مراسم حجت الاسلام  والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان با حضور در میز ارتباطات مردمی اداره کل بهزیستی ضمن تقدیر از زحمات مدیران و مسئولین بهزیستی از چگونگی پاسخگویی به درخواست های مددجویان و جامعه هدف مطلع شد.

توضیح اینکه در این جلسه درخواست ها و مطالبات بیش از سی نفر از مددجویان مورد رسیدگی قرار گرفت و جهت اقدام به اداره پذیرش و معاونت های مربوطه ارجاع داده شد.

کد خبر 71187

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد