دررسانه|بهره مندی کارفرمایان از مزایای اشتغالزایی برای معلولان خوزستان

سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان مشوق‌های این نهاد حمایتی برای کارفرمایانی که برای معلولان اشتغالزایی می‌کنند را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، رستم کردزنگنه تعداد افراد زیر پوشش بهزیستی خوزستان را حدود ۹۵ هزار نفر اعلام کرد و گفت: بیش از ۲۰ هزار نفر هم از خدمات این نهاد حمایتی بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه جهت اشتغالزایی برای معلولان نیازمند حمایت همه به ویژه شرکتها، بخش خصوصی، بازرسان، صنایع و ... هستیم، افزود: بهزیستی مشوق‌های خوبی برای کارفرمایان در نظر گرفته است و آمادگی داریم به ازای هر معلول، ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به کارفرما پرداخت کنیم.

کردزنگنه ادامه داد: همچنین ۲۳ درصد از سهم بیمه‌ای که کارفرما باید برای کارمندان و کارگران پرداخت کند، درصورتیکه برای مددجویان معلول بهزیستی اشتغال ایجاد کند، حق بیمه هر نفر به صورت جداگانه پرداخت خواهد شد.

سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان یارانه جبران کارایی را یکی دیگر از مشوق‌های بهزیستی برای کارفرمایان به ازای بکارگیری هر فرد معلول عنوان و اضافه کرد: از خیران و نیکوکاران و شرکت‌ها انتظار داریم در زمینه اشتغالزایی برای جامعه هدف ما را یاری دهند تا این افراد در تولید و گردش چرخ اقتصاد کشور نقش ایفا کنند.

کد خبر 71088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد