آگهی مزایده عمومی فروش املاک مازاد اداره کل بهزیستی استان هرمزگان

اداره کل بهزیستی استان هرمزگان در نظر دارد املاک مازاد این اداره کل را از طریق آگهی مزایده عمومی به فروش برساند.

آگهی مزایده عمومی فروش املاک مازاد

اداره کل بهزیستی استان هرمزگان

اداره کل بهزیستی استان هرمزگان در نظر دارد در اجرای جزء(۳ ) بند ( د) تبصره ( ۱۲ ) قانون بودجه سال ۱۳۹۹املاک مازاد خود را به شرح جدول پیوست و جزئیات مندرج در اسناد مزایده با بهره گیری از سامانه تدارکات دولت ( ستاد ) بر مبنای قیمت پایه از طریق مزایده به صورت الکترونیکی و به شرح جدول زمان بندی زیر به صورت نقد بدون متصرف به فروش برساند . متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت WWW.SETADIRAN.IR و با در نظر داشتن شماره مزایده نسبت به خرید اسناد مزایده و شرکت در آن اقدام نمایند .همچنین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به اداره امور حقوقی بهزیستی استان هرمزگان واقع در بندرعباس خ آیت اله غفاری واحد حقوقی بهزیستی مراجعه و یا با تلفن ۳۳۳۱۳۰۳۱ داخلی دفتر حقوقی تماس حاصل فرموده .خاطرنشان می سازد که رعایت موارد زیر الزامی می باشد :

۱-فرایند مزایده در سامانه تدارکات دولت ( ستاد ) برگزار می گردد و تمامی مراحل آن شامل خرید اسناد ، پرداخت تضمین شرکت در مزایده ( ودیعه ) ، پیشنهاد قیمت ، گشودن پاکت پیشنهاد قیمت ، اعلام به برنده ، واریز وجه مزایده و تحویل ملک در بستر سامانه ستاد خواهد بود . بدیهی است قیمت پیشنهادی تنها در صورتی معتبر و پذیرفته است که در سامانه ستاد ارسال شده باشد و چنانچه پیشنهاد دهنده تنها به نوشتن مبلغ پیشنهادی در برگه پیشنهاد قیمت پیوست مزایده بسنده نماید پیشنهاد وی پذیرفته نخواهد بود .زمان دریافت اسناد و مهلت تحویل پیشنهاد قیمت و نیز زمان بازگشایی پاکت ها همان است که در سامانه ستاد قید گردیده است .

۲-متقاضیان ابتدا می بایست گواهی الکترونیکی ( توکن ) خود را دریافت از دفاتر پیشخوان خدمات دولتی و با استفاده از شناسه کاربری و کلمه عبور دریافتی در مزایده شرکت نمایند .

۳-سپرده ( ودیعه ) شرکت در مزایده معادل ۵ درصد قیمت پایه مزایده است که می بایست یا از طریق الکترونیکی به حساب معرفی شده در سامانه ستاد واریز گردد و یا به صورت غیر الکترونیکی ( ضمانت نامه ، فیش بانکی ) انجام و اصل مدرک واریز ودیعه تا پیش از پایان مهلت ارائه قیمت به بانک تحویل شود .

۴-پیشنهادات دارای سپرده کمتر از میزان مقرر ، مبهم ، مخدوش و مشروط ، مردود خواهند بود .

۵-رعایت کلیه نکات و موارد درج شده در برگه ها و اسناد مزایده الزامی است .

۶-برای کلیه املاک بازدید الزامی است و در وضعیت موجود واگذار می گردد .

۷-چنانچه پیشنهاد دهنده برنده بخواهد وجه ملک را به صورت نقدی پرداخت نماید می بایست طی مدت زمانی ۱۰ روزه واریز وجه و عقد قرارداد ( از زمان اعلام برنده بودن ) که کتبا نیز به وی ابلاغ خواهد شد درخواست خرید نقدی خود را به بهزیستی ارائه نماید . بدیهی است در این فاصله زمانی ۱۰ روزه باید مبلغ کل معامله خرید ملک از سوی خریدار به حساب واریز وجه معرفی شده در سامانه ستاد واریز شده باشد . به درخواست هایی که پس از این مهلت ۱۰ روزه به بهزیستی وصول شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد .

۸-مزایده گر باید کلیه مدارک پیوست شامل برگ پیشنهاد قیمت و تعهد نامه شرکت در مزایده و نیز برگه های شرایط و نحوه شرکت در مزایده را که بیشتر از طریق سامانه ستاد دانلود نموده به دقت مطالعه نموده و با آگاهی کامل از شرایط و خواسته های بهزیستی که در آن ها قید شده و همچنین پس از بازدید ملک تک تک آنها را امضا و در پاکت دربسته قرار دهد و تا پیش از پایان مهلت مزایده به واحد امور حقوقی بهزیستی تحویل نماید . بدیهی است پس از اعلام قیمت و در صورت برنده شدن هیچ اعتراضی وارد نمی باشد .

۹-کلیه املاک با وضع موجود به فروش می رسند و بهزیستی هیچگونه تعهدی در خصوص کاربری ، نوع تولید و سایر مجوزهای قانونی جهت فعالیت یا بهره برداری ندارد .

شماره تماس ۳۳۳۱۳۰۳۱ – داخلی دفتر حقوقی

زمان انتشار مزایده در سایت از تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۳ ساعت ۱۲ تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ساعت ۱۴

مهلت دریافت اسناد مزایده از تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۳ساعت ۱۲ تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ساعت ۱۴

مهلت بازدید املاک از تاریخ۱۴۰۱/۱۰/۳ تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ساعت ۱۰ تا ۱۳

مهلت ارائه پیشنهاد قیمت از تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۳ ساعت ۱۴ تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ساعت ۱۴

زمان بازگشایی : تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۴ساعت ۱۱:۰۰

زمان اعلام برنده : تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ساعت ۱۱:۰۰

ردیف

مشخصات ملک

مساحت متر مربع

شهرستان

آدرس

قیمت پایه کارشناسی ریال

۲

ششدانگ پلاک ثبتی ۱۷ فرعی از ۶۸۹ اصلی

۱۵۸/۵

میناب

میناب بلوار امام ( ره )

۶/۱۴۰/۰۰۰/۰۰۰

کد خبر 71014

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد