شفافیت هزینه کرد موجب اعتماد خیرین به بهزیستی خدابنده است 

رییس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده از شفافیت هزینه کرد کمک های مردمی خبر داد و گفت: عملکرد مناسب وموثر بهزیستی در جذب مشارکتهای مردمی اعتماد خیرین را درپی داشته و از ابتدای سال جاری تاکنون خیرین  خدابنده ای بیش از ۹۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی و پروژه در حال ساخت سالمندان و معلولان کمک کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان خدابنده، عصمت نصیری در جلسه شورای مشارکتهای مردمی که با حضور معتمدین , معاون فرماندار و روسای سایر ادارات این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزاری شد، اظهار کرد: از مجموع مشارکتهای جمع آوری شده ، بیش از ۵۰۰ میلیون تومان برای هزینه های درمان، ایاب و ذھاب، خرید وسایل ضروری مددجویان و ۴۰۰ میلیون تومان برای پروژه در حال ساخت سالمندان و معلولان صرف شده است.

وی با اشاره به رشد فیزیکی هفتاد و پنج درصدی ساخت ساختمان مرکز نگهداری سالمندان و معلولان اضافه کرد: از کل مبالغ جمع آوری شده، نزدیک به ۴۰۰ میلیون تومان کمک خیرین امسال هزینه شده و هم اکنون پروژه مذکور با اعتبار دولتی به  مبلغ  ۴ میلیارد تومان تحویل پیمانکار گردیده است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده به پویش یلدای مهربانی اشاره کرد و گفت: دست سخاوت خیرین شهرستان در پویش یلدایی با اهداء میوه ی شب یلدا ،کفش ،لباس گرم، بخاری و اسباب بازی به ارزش ۸۰ میلیون تومان نیازمندان را یاری نمودند.

 نصیری در خصوص حمایت های مستمر و غیرمستمر  بهزیستی از افراد دارای معلولیت عنوان کرد: ۳ هزار فرد دارای معلولیت از حمایت های مستمر بهزیستی این شهرستان  برخوردارند که۱۸۰ نفر از این افراد دانش آموز و ۲۲ نفر دانشجو هستند  و ۶۰ ورزشکار دارای معلولیت نیز در رشته های گوناگون ورزشی فعالیت می کنند.

کد خبر 70971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد