در رسانه | یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی قزوین توزیع شد

قزوین - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان قزوین از توزیع یکهزار سبد کالا به ارزش هرکدام چهار میلیون ریال در بین مددجویان بهزیستی استان به مناسبت شب یلدا خبر داد

علی دهباشی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: این تعداد سبد کالا توسط خیران نیکوکاری در بین خانواده‌های نیازمند و مددجویان تحت پوشش این نهاد به مناسبت شب یلدا توزیع شد.

وی با بیان اینکه برای تامین معیشت و کمک به رفع نیازمندی خانواده‌های تحت پوشش، این پویش در سطح استان اجرایی می‌شود،اظهار داشت: اقلام توزیع شده شامل روغن، برنج، مرغ، شکر و ماکارونی است.

دهباشی پور با اشاره به اینکه ۴۳ هزار و ۳۲۹ خانوار تحت پوشش این نهاد قرار دارند، تصریح کرد: مردم خیر و نیکوکار استان می توانند کمک‌های نقدی خود را برای مددجویان بهزیستی به شماره حساب ۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲ و یا شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۰۸۳۸۰۸۸ و یا کد دستوری #۱۲۳* واریز کنند.

وی تاکید کرد: همچنین کمک‌های غیرنقدی شامل بسته‌های معیشتی از قبیل روغن، برنج و گوشت اهدایی خود را به اداره‌ها و مجتمع‌های بهزیستی در شهرستانها و بخشهای استان و مؤسسات خیریه تحت پوشش تحویل دهند تا در سریعترین زمان ممکن در بین نیازمندان توزیع شود.

این مسوول یادآور شد: ۱۴۱ میلیارد و ۲۳۳ میلیون ریال مشارکت مردمی طی نیمه نخست امسال توسط مراکز دولتی و غیردولتی و به شکل نقدی و غیرنقدی توسط این سازمان در استان جذب شده است.

دهباشی پور خاطر نشان کرد: مجموع کمک‌های جذب شده از سوی مراکز دولتی و مؤسسات خیریه بهزیستی استان قزوین شامل ۴۳ میلیارد و ۴۵۸ میلیون ریال به صورت نقدی، ۹۵ میلیارد و ۷۰۶ میلیون ریال غیرنقدی و ۲ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال خدماتی بوده است.

وی یاد آور شد: این کمک‌ها با حفظ شان مددجویان در سریع‌ترین زمان ممکن برای برطرف کردن مشکلات افراد تحت پوشش از سوی این نهاد بین نیازمندان تحت پوشش توزیع می‌شود.

کد خبر 70839

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد