🔷🔶 دیدار مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان از مرکز شبانه روزی خانه سلامت + تصــــــــاویـــــر

محمد جواد محمدی  مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان از مرکز شبانه روزی خانه سلامت بازدید و با مربیان و مقیمان این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان،  محمد جوادمحمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان به همراه معاون برنامه و بوجه استان از مرکز شبانه روزی خانه سلامت بازدید و با مربیان و توانخاهان این مرکز دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی لرستان با تشریح وظایف مراکز شبانه روزی با اشاره به اهداف این مراکز گفت:  فراهم نمودن بستر زندگی مستقل جهت کلیه مقیمان با اولویت کودکان بی سرپرست و بد سرپرست واجد شرایط مقیم در مراکز شبانه روزی با حفظ ابعاد شخصیتی در زمینه های ارتقاء اعتماد به نفس، کاهش وابستگی به دیگران، استقلال عاطفی و رشد شخصیت اجتماعی از جمله کارهایی است که در این مراکز صورت می گیرد.

محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان گفت: سازمان  بهزیستی  با جامعه آماری بالا خود در حوزه کودک  نقشی پر رنگ و تاثیر گذاری در سرنوشت اجتماعی و فرهنگی کشور دارد و بحمداله در این راستا بسیار موفق و سربلند عمل کرده است.

 

کد خبر 70752

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد