پویش یلدای روشن ویژه مددجویان بهزیستی در خراسان جنوبی برپا شد

معاون مشارکتهای مردمی اشتغال و توانمندسازی بهزیستی خراسان جنوبی گفت: پویش "یلدای روشن" با هدف کمک به نیازمندان و مددجویان زیرپوشش این نهاد و به منظور فراهم کردن سبد معیشتی شب یلدا در استان راه‌اندازی شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی محمد خسروی اظهار داشت: این پویش در راستای کمک به نیازمندان و معلولین، در آستانه فرا رسیدن سنت دیرینه یلدا همزمان با سراسر کشور در استان راه‌اندازی شده تا در قالب آن مشارکت های مردمی در جهت تامین سبد حمایتی و معیشتی جامعه هدف جذب شود. وی کمک هزینه معیشتی، اقلام کمک آموزشی و نوشت افزار، وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی، کمک‌های غیر نقدی، اقلام و جیره‌های خشک غذایی و نذورات هیات های مذهبی و خیرین را از جمله محورهای این پویش اعلام کرد.

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی خراسان جنوبی یادآور شد: خیرین می‌توانند برای شرکت در این پویش کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب: ۴۱۸۰۰۳۴۵۴۱۹۴۷۶۹۶ و یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۹۹۳۹۴۴۸ به نام مشارکت‌های بهزیستی واریز کنند. وی کد دستوری #۲۴۶۸*۷۲۴* ( ستاره ۷۲۴ ستاره ۲۴۶۸ مربع) را یکی دیگر از راه های شرکت در این پویش اعلام کرد و افزود: ادارات بهزیستی استان و شهرستان‌های تابعه نیز آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی، لوازم التحریر، جیره های خشک و نذورات شهروندان و هیات‌های مذهبی، خیرین و نیکوکاران است.

خسروی همچنین تهیه کفش و لباس گرم نیازمندان زیرپوشش سازمان بهزیستی در قالب پویش یلدا را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: خیرین و نیکوکاران می توانند به واحد مشارکت‌های بهزیستی استان و مراکز مثبت زندگی برای اهدای کفش و لباس گرم مراجعه کنند و وجه خود را یا به شماره حساب و شماره کارت فوق واریز کنند.

در حال حاضر حدود ۱۷ هزار و ۷۲۶خانوار مستمری بگیر و ۱۲۹۷۴۹ نفر خدمت گیرنده غیر مستمر در استان خراسان جنوبی تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند.

کد خبر 70695

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد