🔷🔶 بازدید مدیر کل امور اجتماعی استانداری از مراکز شبانه روزی بهزیستی، در شهرستان خرم آباد

مدیر کل بهزیستی بهمراه معاون پشتیبانی و معاون امور اجتماعی در معیت مدیر کل امور اجتماعی استانداری از مراکزشبانه روزی بهزیستی در شهرستان خرم آباد بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان، مدیر کل بهزیستی بهمراه معاون امور اجتماعی و معاون پشتیبانی، در معیت مدیر کل امور اجتماعی استانداری از مراکزشبانه روزی بهزیستی در شهرستان خرم آباد بازدید کردند.

کریم خورشیدوند مدیر کل امور اجتماعی استانداری به اتفاق تنی چند از معاونین خود از قسمتهای مختلف مراکز مداخله در بحران، خانه امن و مرکز دختران در معرض آسیب (تلاش) بازدید کردند.

 دراین بازدید  همایون عمودی زاده با تشرح اهداف و فعالیت های بهزیستی و چگونگی ارائه خدمات در این مراکز مسائل و مشکلات پیش روی این مراکز را مورد بررسی قرار داد.

در این برنامه هیات بازدید کننده استانداری لرستان ضمن تاکید بر نظارت هوشمندانه و تخصصی و همچنین  ارائه خدمت به موقع و بدون وقفه با گروهی از مقیمان و توانخواهان  این مراکز دیدار و گفتگو کردند.

توضیح اینکه با پیگیری و رای زنی های مدیر کل بهزیستی استان از اعتبارات استانداری با هزینه ای بالغ بر ۱۳۹ میلیون بخشی از تجهیزات سرمایشی و گرمایشی این مراکز تامین شد.

کد خبر 70642

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد