رویکرد بهزیستی رضایتمندی مردم است

رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه های هدف بهزیستی کشور با حضور در جمع معاونین بهزیستی استان یزد گفت: رویکرد بهزیستی رضایتمندی مردم است.

محمد مهدی امیری با بیان اینکه ملاقات مردمی در استانداری ها به جدّ پیگیری می شود گفت: دفتر پذیرش و هماهنگی بهزیستی  با ۵۴ خدمت و بالای ۱۷۰ زیرخدمت در راستای رضایت جامعۀ هدف فعالیت دارد.

وی تمامی شرح وظایف بهزیستی را در دل اداره پذیرش دانست و اظهار داشت: افراد شاغل در اداره پذیرش باید دانش و مهارت لازم در حوزه کاری داشته باشند.

رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه های هدف بهزیستی کشور؛ بهزیستی را اوّلین دستگاهی دانست که شیوه نامه میز خدمت را امضا کرده است و گفت: اولین سطح ارائه خدمات در میزخدمت صورت می گیرد و همه شهرستان های بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت باید میز خدمت داشته باشند.

وی با اشاره به گزارش های مددکاری در دفتر پذیرش گفت: گزارش های مددکاری باید با محوریت توانمندسازی جامعۀ هدف نوشته شود.

گفتنی است؛ محمد مهدی امیری رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه های هدف بهزیستی کشور به منظور بررسی روند ارائه خدمات در مرکز پذیرش بهزیستی در استان یزد حضور یافت.

کد خبر 70555

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد