برای احقاق حق جامعۀ هدف طبق قانون تلاش می کنیم

مدیرکل بهزیستی استان یزد گفت: برای احقاق حق جامعۀ هدف بهزیستی طبق قانون تلاش می کنیم تا خواسته های به حق آن ها برآورده شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان یزد، رضا ابهّت با بیان این مطلب در نشست هم اندیشی کارشناسان و رابطین دفتر پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان یزد گفت: سخت ترین کار ارتباط مددجویی است اینکه مددکار بتواند نیازهای یک فرد دردمند را گوش دهد، تحلیل کند و با بضاعت کم بهزیستی حل کند.

وی در این نشست که با حضور رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه های هدف سازمان بهزیستی کشور برگزار شد، با اشاره به بضاعت پایین بهزیستی در خدمت رسانی به جامعۀ هدف گفت: ما سازمانی با بی نهایت پول نیستیم و این بضاعت کم نگران کننده است.

مدیرکل بهزیستی استان یزد افزود: مددجو مراجعه می کند مشکلی طرح می کند و ما در راستای انتظارات به حق او باید از هر ارتباط سازمانی و خیّری که داریم استفاده کنیم.

رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه های هدف سازمان بهزیستی کشور نیز با اشاره به راه اندازی میز خدمت در دهه هشتاد گفت: طی این دهه همه دستگاه ها موظف شدند جایی برای ارتباطات مردمی بگذارند.

محمد مهدی امیری اداره پذیرش را پیشانی بهزیستی و خط شکن دانست و گفت: اولین کسی که همه مشکلات گروه های هدف بهزیستی را می شنود اداره پذیرش است.

وی از کارشناسان و رابطین میزخدمت خواست صبور بوده، در مقابل مراجعین شنونده خوبی باشند و قدرت حل مسئله داشته باشند.

 رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه های هدف سازمان بهزیستی کشور آشنایی با معاونت ها، دستورالعمل ها و شرح وظایف بهزیستی را ضروری دانست و گفت: کارشناسان و رابطین دفتر پذیرش باید دانش خود را به روز کرده، تجربه و مهارت کسب کرده و همه ظرفیت ها را بشناسند.

وی با بیان اینکه 170 ماموریت در حوزه ارتباطات مردمی برعهده دفتر پذیرش و هماهنگی است، اظهار داشت: کارشناسان این حوزه باید نسبت به این 170 ماموریت آگاهی و شناخت داشته باشند.

کد خبر 70397

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد