🔷🔶 ششمین جلسه کمیته سرمایه انسانی بریاست مدیر کل بهزیستی استان برگزار شد

ششمین جلسه کمیته سرمایه انسانی بهزیستی استان بریاست همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی استان و با حضور معاونین و سایر اعضاء در حوزه ریاست برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی، ششمین جلسه کمیته سرمایه انسانی بهزیستی استان بریاست همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی استان و با حضور معاونین و سایر اعضاء در حوزه ریاست برگزار شد.

مدیر کل بهزیستی لرستان با بیان اینکه تا کنون شش جلسه کمیته سرمایه انسانی  برگزار شده است، گفت:  تعیین اولویت‌های منابع انسانی، رصد گزارش نظرسنجی‌های سالیانه در خصوص نگرش کارکنان و مدیران و میزان رضایت از فرآیندهای مختلف منابع انسانی و سایر حوزه‌ها، تدوین سیاست‌های کلی جذب، نگهداشت و بازنشستگی کارکنان، تدوین برنامه جامع جانشین پروری، تصویب پروژه‌های بهبود در حوزه منابع انسانی، تدوین سیاست‌های حفظ، گسترش و مدیریت دانش در اداه کل بهزیستی بخشی از وظائف کمیته سرمایه انسانی است.

در این جلسه پرونده های مربوط به متقاضیان اعم از ماموریت، انتقال درون دستگاهی و برون دستگاهی، اعمال رتبه و طبقه شغلی اعمال مدرک تحصیلی، انتصاب و تمدید در پستهای مدیریتی و غیره. . . مورد بررسی قرار گرفت.

توضیح اینکه پس از بررسی درخواست های همکاران نسبت به تایید یا عدم تایید آنها در این جلسه رای گیری می شود و مصوبات جلسه جهت اجرا به کارکنان حوزه نیروی انسانی ابلاغ می گردد.

 عمودی زاده در پایان تصریح کرد این کمیته باید به طور مستمر  وضعیت اداره را رصد ‌کند و با ارتباطات وسیعی که با بدنه کارکنان اداره دارد، در مورد نیازها و انتظارات در حوزه منابع انسانی چاره اندیشی ‌کند.

کد خبر 70313

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد