شرح وظیفه قانونی بهزیستی خدمت به مردم است

شرح وظیفه قانونی بهزیستی، خدمت به مردم است و همکاران ما با نگاه بسیجی امورات جامعه هدف را رتق و فتق می کنند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد در آئین تکریم و معارفه ی فرمانده پایگاه بسیج اداری شهید فیاض بخش بهزیستی گفت: همکاران ما همه بسیجی هستند و فرهنگی که از بسیج است دنبال می کنند.

رضا ابهّت مددجویان بهزیستی را افراد با نیازهای متفاوت دانست و گفت: خاص ترین و شریف ترین مردم، جامعه ی هدف بهزیستی هستند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد تعداد ایثارگران این سازمان را 101 نفر عنوان کرد و گفت: در حال حاضر 11 نفر خواهر شهید، 21 نفر فرزند شهید، 10 نفر رزمنده، 30 نفر فرزند رزمنده و 21 نفر فرزند جانباز در این سازمان شاغل هستند.

سرهنگ مزیدی؛ فرمانده بسیج ادارات استان یزد نیز طی سخنانی گفت: نیروی توانمند بسیجی در بهزیستی فراوان داریم و این توانمندی، وقت گذاری با مسئولیت پذیری در خدمت رسانی برای نظام و انقلاب که در بهزیستی است در دیگر سازمان ها کمتر می بینیم.

حسینی فرمانده بسیج شورای اداری استان یزد نیز پایگاه مقاومت بسیج بهزیستی را پایگاه ممتاز دانست و گفت: این پایگاه سالهاست که در حوزه های مختلف نمونه بوده و این به همّت تک تک کارکنان، مدیریت و پایگاه شهید فیاض بخش است.

وی با اشاره به شرایط حساس کشور گفت: پایگاه مقاومت بسیج باید شتاب و عمق برنامه ها را بیشتر کند تا از شرایط فعلی عبور کنیم.

گفتنی است؛ در این آئین اکرم مازارزاده فرزند شهید مازارزاده به عنوان فرمانده پایگاه بسیج اداری  شهید فیاض بخش اداره کل بهزیستی استان یزد معرفی و از زحمات حسن سیفی آزاده 8 سال دفاع مقدس و فرمانده پیشین این پایگاه تقدیر شد.

کد خبر 70189

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد