🔷🔶 بازدید مدیرکل بهزیستی لرستان  از مرکز درمان و بازتوانی معتادین آوای امید (نـــــــــور)

مدیرکل بهزیستی لرستان به همراه فرماندار شهرستان خرم آباد از مرکز درمان و بازتوانی معتادین آوای امید ( نـــــــــور ) و مرکز تبصره ۲ زنان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی، مدیرکل بهزیستی استان به همراه فرماندار شهرستان خرم آباد از مرکز درمان و بازتوانی معتادین آوای امید ( نـــــــــور ) و مرکز تبصره ۲ زنان بازدید کرد.

 مدیر کل بهزیستی لرستان به اتفاق فرماندار شهرستان خرم آباد و کارشناسان پیشگیری  از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادین متجاهر  ( ماده ۱۶ ) بازدید و از روند نوسازی و تعمیرات این مرکز بازدید کرد.

عمودی زاده با بیان اینکه حل معظل اعتیاد نیاز به برنامه های مدون، دقت نظر و بررسی دارد، گفت: مراکز ماده ۱۶ برای آن دسته از معتادینی است که در خیابان‌ها رها شده‌اند و اصطلاحا به آنها معتاد متجاهر گفته می شود..

مدیر کل بهزیستی لرستان با اشاره به این مطلب که  درست مطرح کردن مساله نیمی از حل مساله است، تصریح کرد، مشکل  جوامع کنونی اعتـــــــیاد است و نه  معتاد متجاهر پس در واقع باید معظل  اعتیاد حل شود و نه اینکه معتادین متجاهر پاکسازی شوند.

بدیهی است که اگر مشکل اعتـــــــــیاد  و معظلات آن حل شود دیگر معتادی وجود نخواهد داشت. 

پر واضح است این  ادبیات و ادبیات های این چنینی، این معنا را به ذهن ما القا می کنند  که اگر مثلا معتاد به جای خیابان در کنج خانه‌ بماند، دیگر مشکل دیرینه شهر نخواهد بود و این دقیقا همان دور باطلی است که ما گرفتار آن شده ایم.

کد خبر 70170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد