🔷🔶 نشست هم اندیشی  مدیر کل بهزیستی لرستان بهراه نمایندگان مردم بروجرد، سلسله و دلفان  با مددجویان بمناسبت هفته معلولان

این نشست ها که در راستای بررسی و رفع مشکلات مددجویان و جامعه هدف بهزیستی و همچنین جلوگیری از آسیب های اجتماعی در خانواده های مددجویان برگزار شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی، نشست هم اندیشی مدیر کل بهزیستی لرستان بهمراه  نماینده مردم شهرستان بروجرد، سلسله و دلفان  در مجلس شورای اسلامی با معلولین  پیرامون رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان  به منظور پاسداشت روز بین المللی   افراد دارای معلولیت و با چشم انداز و شعار راه حل های تحول آفرین برای توسعه فراگیر ، همچنین  اهمیت و ضرورت توجه به این عزیزان.در سالن جلسات اداره بهزیستی بروجرد برگزار شد. این مناسبت فرصتی است برای نکوداشت و تکریم از انسان هایی است ، که با عزم و اراده بر ناتوانی های جسمی خود فائق آمده اند که خیل عظیم معلولان موفق و تحصیل کرده در استان گواه بر آن است.

همایون عمودی زاده گفت: بهترین هدیه به معلولین مناسب سازی ادارات ، مبلمان  و محیط شهری و رسیدن به مشکل اشتغال و سایر مسائل پیرامون زندگی آنان است  که  در این نشست  مورد طرح و بررسی   قرار گرفت.در این جلسات مسائل و مشکلات پیش روی بیش از پنجاه نفر از مددجویان مورد رسیدگی قرار گرفت و دستورات لازم در خصوص پیگیری تا حصول نتیجه مثبت صادر شد.

کد خبر 69952

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد