🔷🔶 دیدار مدیر کل بهزیستی لرستان با امام جمعه شهرستان بروجرد بمناسبت هفته جهانی افراد دارای معلولیت

 همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی لرستان بمناسبت هفته جهانی افراد دارای معلولیت با  امام جمعه شهرستان بروجرد حجت الاسلام و المسلمین حسینی دیدار و گفتگو ڪرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی، مدیر کل بهزیستی لرستان، بهمراه معاون مشارکت های مردمی، رئیس اداره بهزیستی بروجرد و روابط عمومی بمناسبت هفته جهانی معلولین با  امام جمعه شهرستان بروجرد حجت الاسلام و المسلمین حسینی دیدار و گفتگو ڪرد.

مدیر کل بهزیستی ضمن ابراز خرسندی از ملاقات با روحانیون گفت: همه ما در سازمان بهزیستی  برآن هستیم تا سرعت آسیب های اجتماعی را  که مورد توجه مقام معظم رهبری"مد ظله العالی" است را کاهش دهیم و برابر رسالت واقعی سازمان بهزیستی امورات محوله را به نحو مطلوب و در حد توان پیش ببریم.

عمودی زاده مدیر کل بهزیستی لرستان در ادامه خدمت به معلولان و جامعه هدف و همچنین تلاش برای توانمند کردن این عزیزان را از مهمترین وظایف سازمان بهزیستی دانست و افزود، در راستای تامین مسکن برای  مددجویان شهری و روستایی فاقد مسکن شهرستان بروجرد  در صورت داشتن زمین و پیگیری واگذاری زمین به مددجویان تا صد و هشتاد میلیون وام بلاعوض برای مددجویان دو معلول شهری و صد میلیون برای مددجویان روستایی در نظر گرفته شده است که در این زمینه نیز همراهی و همکاری همه  امامان جمعه و فرمانداران در شهرستانها  ضروری است.

کد خبر 69938

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد