تقدیر از سوپروایزرهای  فرزندان امداد بگیر بهزیستی خوزستان

ظهر امروز در جلسه شورای معاونین بهزیستی خوزستان با حضور سید محمد حسن صافی ،رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور از دو نفر از سوپروایزرهای حوزه اجتماعی بهزیستی خوزستان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان، در این جلسه لوح های تقدیری با امضای محمد نصیری معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور  و مهران کریمیان مدیر کل بهزیستی خوزستان  به جهت تلاشها و موفقیت در پیشبرد اهداف برنامه آموزش سرپرستان مددکاران اجتماعی(سوپروایزری) ویژه حمایت از کودکان در خانواده جایگزین به خانم زهرا قربانی کارشناس بهزیستی شهرستان شوش و خانم زهرا خیلا کارشناس بهزیستی شهرستان دزفول   اهدا شد. 

مدیر کل بهزیستی خوزستان در این مراسم بیان کرد: طرح سوپروایزری  با هدف ارائه  کیفیت بهتر خدمات  به فرزندان امداد بگیر تحت مراقبت در خانواده ها از سال ۱۳۹۸آغاز شد.

کریمیان تصریح کرد:  در این طرح سوپروایزرها آموزشهای لازم را به مددکاران  ارائه می کنند و مددکاران نیازهای فرزندان را به صورت دقیق مشخص و بر اساس آن نیازها اهداف را تعیین و در راستای توانمند سازی کودکان امداد بگیر تلاش می کنند.

وی با اشاره به اهمیت مهارت آموزی از دوران کودکی و کمک به اشتغال آنها در آینده ،افزود:۴۷۲ فرزند امداد بگیر در استان زیر  نظر بهزیستی ،مشمول این طرح می شوند.

کد خبر 69785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد