به مناسبت روز دانشجو مدیرکل بهزیستی البرز از محل اجرای رویداد پیشگام بازدید کرد

امروز ۱۶ آذرماه به مناسبت روز دانشجو «وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی البرز با همراهی معاون پیشگیری و معاون اجتماعی خود، از هشتمین رویداد پیشگام البرز که در پردیس کشاورزی در حال برگزاری می باشد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، رویداد پیشگام با هدف کشف و توانمندسازی دانشجویان و جوانان دغدغه‌مند که مستعد نقش آفرینی در راستای حل مسائل مختلف استانی هستند درحال برگزاری است.

این رویداد، میدانی واقعی ایجاد می کند که درآن افراد مستعد ضمن شرکت در کارگاه های آموزشی، مسیر صفر تا صد حل یک مسئله را به صورت عملیات‌محور تجربه و خود را آماده کنشگری اجتماعی مسئله‌محور ‌می‌کنند.

فراگیران این مسیر را به کمک راهنمایی و مشورت مربیان خبره طی خواهند کرد تا اشتباهات خود را اصلاح و فرآیند حل مسئله را به صورت صحیح طی کنند.

در این رویداد شرکت‌کنندگان پس از گذراندن کارگاه‌های آموزشی، در فرآیندی ۱۰ روزه، یکی از مشکلات استان را اثبات و آن را ریشه‌یابی می‌کنند؛ در نهایت با ارائه راهکار و سناریو اقدام، نقش خود را در حل مسئله مذکور مشخص می‌نمایند.

لازم به ذکر است هم اکنون هشتمین رویداد پیشگام در البرز، از تاریخ ۹ لغایت ۱۸ آذرماه واقع در پردیس کشاورزی در حال برگزاری می باشد.

کد خبر 69770

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد