دیدار مسولین بهزیستی ، شهردار و اعضای شهر بندرعباس با جامعه هدف دارای معلولیت

به مناسبت هفته گرامیداشت افراد دارای معلولیت و با هدف تکریم از خدمات تشکل های مردم نهاد فعال در حوزه معلولین ، مسولین بهزیستی ، شهردار و اعضای شهر بندرعباس با حضور در جمع اعضای انجمن معلولین استان با مدیرعامل جامعه معلولین استان و جمعی از جامعه هدف تحت پوشش دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان؛ به مناسبت هفته گرامیداشت افراد دارای معلولیت و با هدف تکریم از خدمات تشکل های مردم نهاد فعال در حوزه معلولین ، سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی هرمزگان ، مهدی نوبانی شهردار و اعضای شورای شهر بندرعباس ، مهدی محمدی معاون توانبخشی بهزیستی استان و صفورا دریا پیمای هرمزی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس با حضور در جمع اعضای انجمن معلولین استان ، با محمد حسن استاد مدیرعامل جامعه معلولین استان و جمعی از جامعه هدف تحت پوشش دیدار و گفتگو کردند.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این دیدار ، توانخواهان را افرادی توانمند ، ارزشمند و صاحب افتخار دانست و اظهار داشت : بهزیستی هرمزگان با همه ظرفیت و توان همواره در خدمت رسانی به جامعه هدف آماده است .

نوبانی شهردار بندرعباس نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت اذعان داشت در تلاش هستیم تا بستر و زیرساختهای اساسی در حوزه ایاب و ذهاب و مناسب سازی در سطح شهر را به منظور حضور پررنگ افراد دارای معلولیت در اجتماع در اولویت قرار دهیم چرا که همه افراد دارای معلولیت به عنوان یک شهروند حق برخورداری از امکانات و فضای شهری را دارند و باید شرایطی فراهم سازیم تا چالشها و مشکلات پیش روی این عزیزان برطرف شود.

در ادامه مهدی محمدی معاون توانبخشی بهزیستی استان از یکی از ورزشکاران حاضر در این مراسم با اهدا لوح سپاس و هدیه تجلیل کرد .

در پایان نیز بخشهای مختلف این مجموعه مورد بازدید قرار گرفت.

کد خبر 69769

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد