دیدار صمیمی مدیرکل بهزیستی با مدیرکل صدا وسیمای مرکز اردبیل

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان از تشریح برخی از خدمات ارائه شده به افراد جامعه هدف بویژه افراد دارای معلولیت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، همزمان با هفته گرامیداشت افراد دارای معلولیت، مدیرکل و معاونین امور توانبخشی، مشارکتهای مردمی، امور اجتماعی و امور توسعه پیشگیری با مدیرکل و معاونین صدا وسیمای مرکز اردبیل دیدار و گفتگو کردند.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان در دیدار با مدیرکل صدا وسیمای اردبیل ضمن قدردانی از همکاریهای بین بخشی و حمایت از افراد جامعه هدف گفت: سازمان بهزیستی بصورت مطالبه گرانه، تخصصی و کاملاً حمایتی در رسیدگی به درخواست ها و  نیازهای افراد تحت پوشش خدمات خود را ارائه می نماید.

مدیرکل بهزیستی استان برگسترش و تدوام همکاری مشترک برای حمایت از مددجویان تحت پوشش از سوی صدا وسیمای استان تاکید کرد وگفت: خوشبختانه توجه و نگاه مناسب صدا وسیما نسبت به افراد جامعه هدف و معلولان کاملاً متفاوت بوده و این رفتار ناشی از اعتماد بخشی و امید آفرینی دارد که با همکاری و تعامل با شرکای اجتماعی تحقق یافته است.

رضایی با اشاره به شعار امسال افراد دارای معلولیت" راه حل های تحول آفرین برای توسعه فراگیر: نقش نوآوری در ایجاد جهانی قابل دسترس و برابر" افزود: برای تحقق مطالبات افراد دارای معلولیت نیازمند توانمند سازی این عزیزان و برابر سازی فرصتها و شرایط موجود هستیم که بحمداله تریبون صدا وسیما یکی از  بهترین وسیله برای احقاق این نیازها می باشد.

 وی تقویت احساس امنیت در میان مردم، گفتمان سازی و راه حل سازی را از جمله ثمرات تعامل با رسانه ملی عنوان کرد وگفت: با کمک رسانه ملی می توان برای رفع مشکلات مددجویان به سمت راه حل های مناسب رفت تا با فراهم نمودن آرامش جامعه خدمات بهتری به مردم ارائه گردد.

در ادامه ملا احمدی مدیرکل صدا وسیمای استان هم ضمن قدردانی از فعالیتهای بهزیستی استان در رسیدگی به نیازهای مددجویان تحت حمایت گفت: توانمندی و استعدادهای برخی از معلولان خود گویای خدماتی هستند که از طریق  عوامل بهزیستی ارائه می شود.

وی از تدوام همکاری های بین بخشی و هم افزایی بین بخشی با بهزیستی و سایر دستگاههای اجرای خبر داد وگفت: مجموعه صدا وسیمای اردبیل با تمام توان در جهت حمایت از مددجویان بهزیستی می باشد و برای تحقق این مطالبات از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و با تولید محتواهای مناسب با اهداف بهزیستی در قالب برنامه های مشارکتی در خدمت مددجویان و افراد نیازمند بهزیستی می باشد.

کد خبر 69726

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد