نشست صمیمی نمایندگان انجمن های معلولین گلستان با مدیران کل بهزیستی و دفتر فنی استانداری

همزمان با هفته افراد دارای معلولیت نشست صمیمی مدیران انجمن‌های معلولین گلستان با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری و مدیرکل بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ به مناسبت گرامیداشت هفته افراد داری معلولیت مدیران انجمن‌های معلولین سراسر استان در اداره کل بهزیستی گلستان با حضور صادقعلی مقدم مدیرکل دفتر فنی استانداری و عارف کیانی مدیرکل بهزیستی استان به بحث و تبادل نظر پیرامون حقوق این قشر از جامعه پرداختند.

در این مراسم عارف کیانی مدیرکل بهزیستی گلستان ضمن ارائه خلاصه گزارشی از آمار معلولین استان، وضعیت جاری، مشکلات موجود اقدامات یک ساله اخیر این اداره کل را در خصوص رفع مشکلات و مسائل مربوط به مناسب سازی معلولین ارائه کرد.

کیانی افزود: متاسفانه دستگاه ها در حوزه مناسب سازی مبلمان شهری تا حدودی ضعیف عمل کرده اند، امیدواریم با یک همت بلند بتوانند در این حوزه گام های موثری بردارند.

وی ادامه داد: ضمن اینکه باید به مناسب سازی مناطق راهی نیز باید توجه ویژه شود و باید بتوانیم با مناسب سازی پارک ها و ایستگاه های اتوبوس وضعیت بهتری را برای معلولان و سالمندان در سطح استان به وجود بیاوریم.

در ادامه مدیرکل دفتر فنی استانداری گلستان بر تداوم برنامه ها و اقدامات فوری و گسترده در خصوص مناسب سازی معابر و اماکن عمومی تاکید کرد و افزود: تمامی مدیران دستگاه های اجرایی استان موظف به همراهی و همکاری مستمر با اداره کل بهزیستی در جهت اجرای مصوبات این کمیته هستند.

مقدم اضافه کرد: استانداری گلستان تمام تلاش خود را می کند تا منابع مالی و اعتبارات جاری به تمام مناطق استان به صورت عادلانه و در خور شان مددجویان آن شهرستان ها توزیع و تخصیص یابد.

لازم به ذکر استان در این جلسه نمایندگان شهرستان های گرگان،گنبد،مینودشت و رامیان مطالبات و و مشکلات مددجویان خود را مطرح کرده و در مورد وضعیت مناسب سازی معابر و اماکن عمومی شهرستان های خود توضیح دادند.

کد خبر 69689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد