هر قدم برای ارتقاء آسایشگاه قم، ذخیره آخرت و صدقه جاریه خواهد شد

روح الله ابراهیمی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم حضور در آسایشگاه قم را فرصتی مغتنم عنوان کرد و افزود: هر قدم برای ارتقاء آسایشگاه قم، ذخیره آخرت و صدقه جاریه خواهد شد.

دکتر روح الله ابراهیمی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم در بازدید از قم از آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار افتاب قم گفت: حضور در آسایشگاه قم فرصتی مغتنم برای اندیشیدن در خلقت انسان است و اینکه خداوند متعال انسان را جز برای بندگی و عبادت نیافرید.

وی بیان کرد: در دوره حیات انسان همواره در برابر ابتلاء و ازمایشات برای خود، فرزندان و پدر و مادر است و اینکه  عمر ادم کوتاه تر از چیزی است که به آن فکر کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با اشاره به اینکه در این دوره کوتاه باید اندوخته ای برای روزی که انسان از همه چیز به جز اعمالتش فرار خواهد کرد تهیه کرد، تصریح کرد: انشاالله هر قدم برای ارتقاء آسایشگاه قم، ذخیره آخرت و صدقه جاریه خواهد شد.

فاطمه پورمحمدی، مدیرعامل موسسه خیریه انوار آفتاب نیز گفت: آسایشگاه سالمندان و معلولین قم یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین مراکز نگهداری و توانبخشی شبانه‌روزی کشور می باشد و با کمک مردم نیکوکار اداره می‌گردد.

وی با بیان اینکه هزینه های ماهیانه آسایشگاه حدودا بالغ بر 4 میلیارد تومان می باشد، تصریح کرد: : تمام نیازهای این عزیزان از قبیل خوراک، پوشاک، مواد شوینده و بهداشتی، دارو، درمان، نیازهای‌ عمرانی و... صرفاً به همت خیرین ‌گرامی تامین می‌گردد.

همچنین در پایان این بازدید جهت ارائه راهکار و خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مددجویان این مرکز نشستی مشترک برگزار شد.

کد خبر 69681

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد