توسعه مناسب‌سازی معابر سطح منطقه ۴ قم

مدیر منطقه چهار شهرداری قم از مناسب‌سازی معابر و شوارع سطح منطقه جهت بهبود و تسهیل در عبورومرور معلولان با اعتباری بالغ‌بر ۲۸ میلیارد ریال خبر داد .

علیرضا اقبالیان با گرامیداشت روز جهانی معلولان، اظهار داشت: در راستای رفاه هرچه بیشتر این عزیزان و تسهیل در عبورومرور آنان، اقدامات قابل‌توجهی در سطح منطقه صورت گرفته است .

به گفته وی، در پیاده‌روی بلوار امین که یکی از معابر پرتردد سطح منطقه بوده، بیش از ۱۸۰۰ مترمربع کف‌پوش سنگی و ۱۰۰۰ متر طول جدول سنگی مورداستفاده قرارگرفته و بیش از ۳۰۰ متر طول از باغچه‌های این بلوار نیز مرمت و بهسازی شده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم ادامه داد: در خیابان عطاران نیز همین روند ادامه داشته و در پیاده‌روهای این معبر شهری، بیش از ۱۰۰۰مترمربع کف‌پوش سنگی و ۲۰۰ متر طول جدول سنگی مرمت و بهسازی شده است.

وی با بیان اینکه در بلوار شهید آوینی نیز با توجه به استقبال چشمگیر شهروندان از امکانات و اماکنی که در آن قرار دارد در سال جاری بیش از ۱۴۰۰ مترمربع پیاده‌روسازی حدفاصل باغ پرندگان تا میدان مفید در هر دو لاین صورت گرفته است، افزود: اقدامات دیگری نظیر نصب بیش از ۲۵ سامانه ویلچر رو در سطح منطقه که به‌عنوان گذرگاه ایمن معلولین گرامی به شمار می‌آید، نصب و نقاط حساس و خطرآفرین نیز ساماندهی شده است.

کد خبر 69679

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد