بزرگداشت هفته افراد دارای معلولیت در مرکز حرفه آموزی ، توانبخشی معلولین ذهنی جهش

به مناسبت هفته بزرگداشت افراد دارای معلولیت ، مراسمی با حضور مدیرکل و مسئولان بهزیستی هرمزگان در مرکز حرفه آموزی ، توانبخشی معلولین ذهنی جهش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت هفته بزرگداشت افراد دارای معلولیت ، مراسمی با حضور مدیرکل و مسئولان بهزیستی هرمزگان و جمعی از توانخواهان و خانواده های آنان در مرکز حرفه آموزی ، توانبخشی معلولین ذهنی جهش برگزار شد.

 این مراسم که با اجرای برنامه های هنری از سوی توانخواهان مرکز همراه بود.

در ادامه میهمانان و مسئولین از دستاوردها و توانمندی ، توانخواهان مرکز حرفه آموزی ، توانبخشی معلولین ذهنی جهش در کارگاههای قالی بافی ، چرم دوزی ، خیاطی و کار با چوب  دیدن کردند.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این مراسم با تبریک روز جهانی و هفته ملی بزرگداشت افراد دارای معلولیت ، از تلاشهای مسئولین مرکز در خدمتگزاری به توانخواهان قدردانی نموده واظهار داشت: سازمان بهزیستی نیز در راستای خدمت به جامعه هدف،همواره پشتیبان مراکز توانبخشی خواهد بود.

وی همچنین با تقدیر از اجرای زیبای برنامه ها از سوی توانخواهان مرکز ، این توانمندی را ستودنی دانست و اذعان داشت : معلولیت ناتوانی نیست و افراد دارای معلولیت با فتح قله های موفقیت بارها این را به اثبات رسانده‌اند که معلولیت با وجود ایجاد محدویت هایی در افراد، هرگز نتوانسته مانع بروز توانمندی ، خلاقیت و عزت نفس در آنان شود .

کد خبر 69664

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد