به مشارکت مردم و خیرین نیازمندیم/ خیرین در شش ماه گذشته ۲۰ میلیارد تومان به نیازمندان بهزیستی کمک کردند

به همت خیرین نیک اندیش پنجاه زوج معلول تحت حمایت بهزیستی کرمانشاه در هفته جهانی معلولین در مراسمی که « دوشنبه چهاردهم آذر ماه ۱۴۰۱» به مناسبت روز جهانی معلول« ۱۲آذر ماه» در مجتمع شهید یاری کرمانشاه با حضور مدیر کل بهزیستی استان، جمعی از معاونین بهزیستی، مدیر ستاد اقامه نماز استان، نمایندگانی از سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان، فنی و حرفه ای، استانداری، بیمه عشایر و روستائیان، خیرین، تعدادی از زوجین جوان و خبرنگاران برگزار شد،صاحب جهیزیه شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه به نقل از جام جم آنلاین : مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه، ضمن خیر مقدم به مدعوین و آرزوی خوشبختی برای نو عروسان، اظهار داشت: ایام هفته معلولین را به جامعه ۴۷ هزار نفری معلولین استان تبریک می گویم.


دکتر فرحناز محمدی شعار امسال هفته معلولین را« راه حل های تحول آفرین برای توسعه فراگیری نقشن نوآوری در ایجاد جهانی قابل دسترس و برابر» عنوان کرد و افزود: بهزیستی استان ماهیانه ۱۷ میلیارد تومان مستمری به جمعیت هفت هزار نفری تحت حمایت پرداخت می کند، اینجاست که به مشارکت مردم و خیرین نیازمندیم.


محمدی میزان دریافت نقدی، غیرنقدی و خدماتی از طرف خیرین را طی شش ماه گذشته سال جاری ۲۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در مراسم گلریزان برای تأمین کمک هزینه جهیزیه و مسکن نیز خیرین استقبال خوبی داشتند که جای تقدیر دارد.


مدیر کل بهزیستی استان در ادامه گفت: امروز نوعروسان شهرستان کرمانشاه به نمایندگی از طرف زوجین جوان استان در این مکان حاضر شدند تا جهیزیه خود را به مناسبت روز جهانی معلول دریافت کنند، جهیزیه سایر زوج‌های شهرستان ها که قبلاً مشخص شده به شهرستان های مورد نظر ارسال خواهد شد، با آرزوی خوشبختی امیدواریم این کمک جهیزیه بخشی از زندگیشان را تأمین کند.

مدیر کل بهزیستی استان اقلام جهیزیه را شامل یخچال، اجاق گاز، سرویس آشپزخانه، سرویس غذا خوری و پذیرایی ۲۶ پارچه چینی، فرش و پتو عنوان کرد و افزود: ارزش هر پک اهدایی ۱۶ میلیون تومان می باشد.

در ادامه مدیر ستاد اقامه نماز استان با اشاره به آیات قرآن کریم، گفت: کمک به دیگران یکی از مسائل اساسی و تأکید شده در قرآن است.


حجت الاسلام علی مولوی افزود: اگر می‌خواهید به نیکی واقعی در دنیا و آخرت برسید از آنچه که برای شما خیلی عزیز است انفاق کنید و اگر کمک می‌کنید فقط به خاطر خدا باشد.


لازم به ذکر است: در پایان مراسم از سه خیر به نمایندگی ازکلیه خیرین« محمود صدف، علی حجتی و محمد رسول زارع و نو عروسان حاضر در مراسم تقدیر شد.

کد خبر 69653

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد