بندرعباس | برگزاری میزخدمت جهادی در مناطق حاشیه نشین بندرعباس

در راستای خدمت رسانی و معرفی فعالیتها و خدمات سازمان به مردم ساکن در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین میز خدمت بهزیستی بندرعباس همزمان با هفته گرامیداشت افراد دارای معلولیت راه اندازی گردید .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت هفته نکوداشت افراد دارای معلولیت و با هدف خدمت و کاهش آلام مردم در مناطق حاشیه شهرها ، معرفی خدمات و فعالیتهای سازمان و پاسخگوئی به مطالبات و در خواستهای مردمی میزخدمت جهادی بهزستی بندرعباس در محل مسجد حمزه (ع) منطقه آسیب خیز نخل پیرمرد با حضور صفورا دریا پیمای هرمزی رییس اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس دایر گردید.

رئیس بهزیستی بندرعباس در جریان حضور در این میز خدمت که به همت شورای فرهنگی بهزیستی بندرعباس و با مشارکت و همکاری پایگاه بسیج منطقه نخل پیرمرد برگزار شد ، ضمن استماع مسائل مطرح شده از سوی مراجعین دستورات لازم را به منظور پیگیری و رفع مشکلات این قشر از جامعه هدف صادر کرد.

وی در ادامه از بازارچه مشاغل خانگی جمعی از زنان سرپرست خانوار نیز بازدید به عمل آورد .

گفتنی است معرفی و تشریح خدمات اورژانس اجتماعی 123 و خط صدای مشاور 1480، استقرار خودروی اورژانس اجتماعی 123 ،ارائه خدمات غربالگری بینائی کودکان 3 تا 6 ساله و حضورمددکاران اجتماعی حوزه توانبخشی و اموراجتماعی به منظور پاسخگوئی به درخواستها و مطالبات مردم و جامعه هدف ساکن در این منطقه از جمله خدمات مورد ارائه در جریان برپایی این میز خدمت بود .

کد خبر 69643

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد