بندرعباس | دیدار رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس با کودکان خیابانی

در راستای عمل به مسئولیتهای اجتماعی و حمایت از جامعه هدف بهزیستی ، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس با کودکان در مرکز نگهداری کودکان خیابانی دیداری صمیمی داشت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ محمد علی پویه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس به اتفاق هیات همراه و  با همراهی  صفورا دریا پیمای هرمزی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس در مرکز کودکان خیابانی حضور یافت و از کودکان مقیم در این مرکز عیادت و دلجویی نمود .   

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس در جریان بازدید از این مرکز با توضیحات صفورا دریاپیمای هرمزی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس با فرایند پذیرش و نحوه خدمت رسانی  به مقیمان در این مرکز آشنا شد و در جریان چالش ها و مشکلات پیش رو قرار گرفت و اظهار داشت :  مصمم هستیم در جهت خدمت رسانی و حمایت از جامعه هدف بهزیستی گام های موثر و تاثیر گذاری برداریم.

سرپرست بهزیستی بندرعباس  ضمن ارائه گزارشی پیرامون مسائل و فعالیت‌های این مرکز در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی ناشی از حضور کودکان در خیابان و تبعات و پیامدهای آن مسائلی را ایراد نمود .

در ادامه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان از بخش ها و قسمت های مختلف این مرکز بازدید نمود .

گفتنی است اهداء کتاب جهت استفاده کودکان خیابانی مقیم در این مرکز، اجرای برنامه های فرهنگی نظیر قصه گوئی و کتابخوانی از جمله برنامه های جانبی این بازدید بود.

کد خبر 69637

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد