راه اندازی کارگروه رصد آسیب های اجتماعی در استان البرز

در راستای تحقق اهداف تفاهم نامه چندجانبه رصد آسیب های اجتماعی شورای اجتماعی کشور ،اولین جلسه کارگروه رصد اسیب های اجتماعی در استان البرز با حضور دستگاه های همکار در زمینه پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز و به نقل از خبرگزاری برنا، محمد جواد کاظمینی صبح دوشنبه ۱۴ آذرماه در اولین جلسه کارگروه رصد آسیب های اجتماعی استان البرز با بیان این مطلب اظهار کرد: این جلسه در راستای تحقق اهداف تفاهم نامه چندجانبه رصد آسیب های اجتماعی با حضور دستگاه های همکار در زمینه پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی تشکیل شد.

وی با اشاره به پیگیری های اداره کل بهزیستی استان البرز و حمایت های اداره کل اجتماعی استانداری به منظور پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی در استان، بیان کرد: در این جلسه اداره کل بهزیستی به ارائه ی نتایج اجرای طرح رصد آسیب های اجتماعی بر اساس داده های بدست آمده از پژوهش های میدانی که پیش تر در حوزه مسائل اجتماعی اجرایی شده بود، پرداخت.

کاظمینی ضمن تأکید بر اهمیت تداوم پژوهش ها در حوزه مسائل اجتماعی، تصریح کرد: دسترسی به داده های پژوهشی برای اجرای برنامه های مشترک، هم افزایی دستگاه ها و همچنین استفاده از ظرفیت های موجود استان در راستای کاهش آسیب های موجود ضروری است.

در پایان توکلی سرپرست معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی استان البرز نیز ضمن تأکید بر اهمیت تجمیع داده های مرتبط با جمعیت پنهان و تطبیق آن با داده های ثبت شده اعلام کرد: اداره کل بهزیستی از این آمادگی برخوردار است تا جهت ارائه پروژه ای مشترک بمنظور کاهش آسیب های اجتماعی با اداره کل امور اجتماعی استانداری البرز همکاری داشته باشد.

توکلی ثانی متذکر شد:اداره کل بهزیستی در راستای اهداف کارگروه رصد اسیب های اجتماعی در سال جاری با حضور مسئولین اجرایی و دانشگاهی در راستای بررسی علل و عوامل افزایش آسیب های اجتماعی، در موج چهارم اقدام به گردآوری اطلاعات از مطلعین اجتماعی خواهد نمود.

کد خبر 69565

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد