برگزاری نمایش صحنه ای با هنرمندی افراد دارای معلولیت

نمایش موزیکال  " آهوی گوش بریده " در بخش کودک و  نوجوان کاری از هنرمندان مرکز غیردولتی توانبخشی روزانه بیماران روان شهرستان شاهرود در فرهنگسرای کومش استان اجرا گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان در سومین روز از گرامیداشت هفته ملی افراد دارای معلولیت نمایش صحنه ای موزیکال  " آهوی گوش بریده " در بخش کودک و نوجوان کاری از هنرمندان مرکز غیردولتی توانبخشی روزانه بیماران روان شهرستان شاهرود در فرهنگسرای کومش استان اجرا گردید.

این برنامه با حضور دکتر میراج معاونت توانبخشی و کارشناسان حوزه تخصصی اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

دکتر میراج در این برنامه ضمن ارائه گزارش از توانمندی های جامعه هدف گفت : ۳۴ اتاق هنر در مراکز روزانه و شبانه استان در حوزه هنرهای تجسمی، موسیقی، تئاتر و هنرهای نمایشی در حال فعالیت هستند که در حدود ۱۰ سال  آغاز به کار کردند و با همکاری اداره بهزیستی تجهیز شدند. تدوام آموزش مربیان در این مراکز کمک به افزایش توانمندی افراد دارای معلولیت است.

همچنین ایشان از برگزاری جشنواره تئاتر ویژه افراد دارای معلولیت خبر دادند و افزودند : جشنواره تئاتر ویژه معلولین امسال به میزبانی استان مازندران و با حضور ۵ استان سمنان، خراسان شمالی، مازندران، گیلان و گلستان طی فراخوانی از مهرماه آغاز به کار کرده است  و نمایش های صحنه ای ارسالی از مراکز دارای اتاق هنر بعد از بازبینی هیئت داوران در اختتامیه جشنواره که در بهمن ماه برگزار خواهد شد معرفی و با جوایز نفیس مورد تقدیر قرار میگیرند.

در پایان دکتر میراج معاونت توانبخشی بهزیستی استان از عوامل اجرای نمایش صحنه ای تقدیر و تشکر کردند. همچنین از نمایشگاه توانمندی افراد دارای معلولیت نیز بازدید به عمل آمد.  

کد خبر 69538

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد