برگزاری مراسم روز جهانی معلولین در مریوان

مراسم گرامیداشت روزجهانی معلولین باحضور رئیس بهزیستی مریوان ، کارشناسان ومددکاران این اداره و همچنین رئیس انجمن معلولین باور در محل مرکز حرفه آموزی باور برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان: در ابتدای مراسم آیاتی چند از کلام الله مجید توسط یکی از هنر آموزان این مرکز قرائت گردید و سپس پروین اخدر رئیس اداره بهزیستی شهرستان مریوان ضمن خیر مقدم به تمامی افراد حاضر، از زحمات مجموعه حرفه آموزی باور قدردانی نموده و بر اهمیت و لزوم همکاری عمیق تر با مرکز جهت ایجاد فضایی شاد، دوستانه و کارآمد به منظور پیشبرد اهداف مرکز تاکید کردند.

سپس در ادامه خالد مدنی فرد رئیس انجمن معلولین باور با تشریح وظایف و اهداف مرکز ضمن تشکر از حضور گسترده هنرجویان در مراسم با تشکر از زحمات اداره بهزیستی و پرسنل این اداره و همچنین عوامل مرکز حرفه‌آموزی باور ابراز امیدواری کردند که در آینده همکاری سایر ادارات سطح شهرستان با مرکز باور جهت خدمت دهی هر چه بیشتر به افراد دارای معلولیت به بالاترین حد خود برسد.

در ادامه مراسم شاعر و نویسنده توانمند معلول مرضیه خاکی با همراهی گروه موسیقی به اجرای دکلمه های زیبا پرداختند.و همچنین با شعرخوانی تعدادی از توانخواهان این مرکز مراسم به پایان رسید. در پایان با اهدای جوایز و لوح تقدیر از معلولین هنرمند تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 69508

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد