در رسانه | نتایج نشست استاندار اردبیل و رئیس‌ سازمان بهزیستی کشور؛

از احداث مسکن مددجویان با فناوری ساخت مسکن سبک تا کمک به تکمیل مراکز توان‌بخشی و تأمین اعتبار کمپ ترک اعتیاد

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به نشست اخیر استاندار اردبیل و رئیس‌ سازمان بهزیستی کشور، از اتخاذ تصمیماتی برای ساخت مسکن مددجویان، تکمیل مراکز توان‌بخشی، تأمین اعتبار کمپ ترک اعتیاد و رفع مشکل پرداخت کمک‌هزینه مرکز توان‌بخشی قره‌درویش در این نشست خبر داد.

حامد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل در خصوص نشست اخیر استاندار اردبیل و رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در این نشست اجرای پروژه ساخت مسکن مددجویان بهزیستی در استان با استفاده از فناوری‌های ساخت مسکن سبک در طول ۴ ماه و به تعداد ۱۲ واحد به‌صورت پایلوت مصوب شد.

وی افزود: کمک به تکمیل مجموعه‌ها و مراکز توان‌بخشی شهرستان‌های اردبیل و گرمی، کمک به تأمین اعتبار کمپ ترک اعتیاد تبصره ۲ ماده ۱۶ در اردبیل و صدور مجوز ماده ۱۶ از دیگر تصمیمات اتخاذشده در نشست استاندار اردبیل و رئیس‌ سازمان بهزیستی کشور بود.

رفع مشکل پرداخت کمک‌هزینه ساخت مرکز توان‌بخشی قره‌درویش

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ادامه داد: همچنین مشکل پرداخت کمک‌هزینه ساخت مرکز توان‌بخشی معلولان ذهنی قره‌درویش مشکین‌شهر از طریق بانک رفاه رفع شد.

رضایی بیان کرد: در این نشست مقرر شد برای سفر رئیس و معاونان سازمان بهزیستی کشور به استان اردبیل در آینده نزدیک، برای حل مشکلات بهزیستی استان برنامه‌ریزی شود.

گفتنی است؛ سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل نشست‌هایی را به‌صورت هفتگی در تهران با مسؤولان کشوری و سرمایه‌گذاران برای رفع مسائل و مشکلات و تأمین نیازمندی‌های استان برگزار می‌کند.

کد خبر 69481

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد