حضور مدیران در سامانه سامد ۱۱۱

دکتر محمود منطقی مدیرکل بهزیستی استان سمنان با حضور در محل سامانه سامد استانداری پاسخگوی سوالات و تماس های مردمی و جامعه هدف سازمان خواهد بود

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان  دکترمحمود منطقی به مناسبت هفته گرامیداشت افراد دارای معلولین  در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی درتاریخ سه شنبه ۱۵آذر ماه ۱۴۰۱ساعت ۱۰:۳۰الی۱۱:۳۰دقیقه در محل سامانه سامد استانداری حضور خواهدداشت.

مدیرکل بهزیستی استان مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هموطنان و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی به همراه رئیس اداره پذیرش این اداره کل در سامانه سامد به سئوالات شهروندان و جامعه هدف بهزیستی  پاسخگو خواهد بود.

شایان ذکر است که عموم مردم عزیز در سراسر استان می توانند با شماره گیری ۱۱۱(بدون کد)سوالات و انتظارات خود را با مدیران دستگاههای اجرایی در میان بگذارند.

کد خبر 69452

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد آذری IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    0 0
    سایت تامین اجتماعی در سه گوشی افراد خانواده برای پرداخت فیش ماهانه بیمه باز نمی‌شود چرا این جور استراحت تامین اجتماعی از یک بانک ضعیف تر است برای پرداخت فیش بیمه ماهانه مجبوریم به کارگزاری برویم و پول بدهیم چرا این جور است

    پاسخ سایت: با تامین اجتماعی تماس گیرید

خدمات الکترونیک پرکاربرد