برگزیدگان پنجمین سوگواره ملی عکس "مسیر سبز" ویژه اربعین حسینی ایلام معرفی شدند

برگزیدگان پنجمین سوگواره ملی عکس با عنوان "مسیر سبز" ویژه اربعین حسینی روز یکشنبه در آیین معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، این سوگواره در رشته عکاسی و در دو بخش حرفه ای و آماتور برگزار و آثاری از عکاسان سراسر کشور به این رویداد فرهنگی ارسال شد.

این سوگواره به منظور ثبت تصاویر از حضور افراد دارای معلولیت و سالمندان در پیاده‌روی اربعین حسینی و نحوه خدمات‌رسانی این اداره کل به زائران حسینی در مرز مهران برگزار شد.

نمایش دلدادگی افراد معلول و سالمند به اباعبدالله(ع) در راهپیمایی اربعین حسینی، افزایش انگیزه بین جامعه هدف برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی، تشویق عکاسان و عموم مردم برای ثبت تصاویر و انعکاس توانمندی های جامعه هدف بهزیستی از طریق هنر عکاسی و انعکاس روند خدمات رسانی بهزیستی به زائران اربعین حسینی در مرز مهران از اهداف برگزاری این سوگواره بوده است.

داوری این آثار را "رحیم رضا پسند" از اساتید عکاسی بر عهده داشت که برگزیدگان این برنامه به شرح ذیل معرفی شدند:

۱- "مصطفی پور تیمور" از ایلام

۲- "وجیه سادات تقوی" از تهران

۳- "طیبه سلیمانیان" از ایلام

۴- "محمد الهی نیا" از قم

۵- "مهدی مظفری" از ایلام

۶-  "زهرا میر حسینی" از یزد

۷-  "سمیه آذرمهر" از ایلام

۸-  "بهاره سادات حسینی" از مرکزی

۹- "نازنین میرزائیان" از ایلام

۱۰- "نریمان خسروی" از ایلام

سوگواره ملی عکس مسیر سبز ویژه اربعین حسینی از سال ۹۵ به همت اداره کل بهزیستی ایلام تاکنون چهار دوره و تا سال ۱۳۹۸ برگزار که بعد از بهبود همه گیری کرونا و راهپیمایی اربعین حسینی امسال برای پنجمین دوره برگزار شد.

کد خبر 69450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد