فراخوان اداره کل بهزیستی خراسان شمالی

فراخوان برون سپاری برنامه احصاء تعیین کننده های استانی آسیب های اجتماعی

فراخوان برون سپاری برنامه احصاء تعیین کننده های استانی آسیب های اجتماعی

با عنایت  به ابلاغ  راهنمای عمل برنامه احصاء تعیین کننده های استانی آسیب های اجتماعی  طی نامه شماره 98148/1401/900 مورخه 1401/7/18 سازمان بهزیستی کشور معاونت پیشگیری از آسیب های اجتماعی کشور ، اداره کل بهزیستی استان در نظر دارد برنامه احصاء تعیین کننده های استانی آسیب های اجتماعی ( صرفا در مرکز استان )  را برون سپاری نماید .

شاخص های انتخاب مجری

  1. مجری می بایست از دانشگاهها ، اندیشکده ها ، پژوهشگاهها و مراکز علمی و پزوهشی دولتی و غیر دولتی و دارای شخصیت حقوقی مستقل انتخاب شود .
  2. دارای سابقه اجرای طرحهای پزوهشی کیفی در حوزه علوم اجتماعی در سطح استان ( ارسال مستندات الزامی می باشد )

تبصره : در صورت عدم وجود سابقه اجرای طرحهای پژوهشی کیفی در حوزه علوم اجتماعی در سطح استان داشتن سابقه در سطح شهرستان مورد قبول خواهد بود .

  1. دارای  حداقل 2 نفر نیروی انسانی با حداقل تحصیلات کارشناسی ارشد رشته های مرتبط ( ارسال مستندات نظیر مدارک تحصیلی ، سوابق اجرایی و ... الزامی می باشد )  
  2. برخورداری از نیروی انسانی دارای تجربه و مهارت های تسهیلگری ، مصاحبه عمیق  حداقل با 20 نفر از مطلعین و مسئولین طراز بالا ، روابط عمومی قوی و گزارش نویسی ( ارائه تصاویر گواهینامه ویا تأئیدیه از مراجع معتبر )
  3. برخورداری از امکانات لازم نظیر مکان برگزاری جلسات گروهی و توانایی راهبری از صفر تا صد جلسات  متمرکز و دلفی ( حداقل 6 جلسه 5 ساعته ) 
  • لیست جامع از امکانات برگزاری جلسات ضمیمه گردد .
  1. مجری موظف است گزارشات به تفکیک هر جلسه و گزارش دهی نهایی را به سازمان ارائه دهد .و در صورت عدم تأئید موظف به اصلاح می باشد .
  2. گزارش روند کار به شیوه ذیل

-انجام مصاحبه عمیق ، مطلعین استانی ( لیست مطلعین مد نظر در راهنمای عمل پیوستی ذکر شده است )

-برگزاری حداقل 5 جلسه متمرکز با کارشناسان ( شامل کارشناسان دستگاههای دولتی ، کارشناسان دستگاههای غیر دولتی و کارشناسان مستقل دانشگاهی  )

- برگزاری جلسات دلفی با افراد متخصص و خبره

-ثبت اطلاعات مطرح شده در مصاحبه از بحث های گروهی متمرکز و دلفی و تحلیل آنها

لازم به ذکر است مطابق نامه شماره 116488/1401/900 مورخه 22/8/1401 معاون محترم دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی هر گونه ضبط و ثبت صوتی در مراحل  اجرای برنامه احصاء تعیین کننده های آسیب های اجتماعی ممنوع می باشد .

- تدوین گزارش نهایی طرح و ارسال آن به کمیته استانی

- تنظیم شبکه علی – همبستگی مولفه های خطر و محافظ آسیب های اجتماعی در مرکز استان .

8 - اجرای برنامه تا پایان اسفند ماه سال 1401 تعیین گردیده است .

 9- مجری موظف است ، ضمن توشیح پیمان منع افشاء اطلاعات ( از طریق حراست استان  ) ، نسبت به حفظ محرمانگی اطلاعاتی که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم از اجرای این فعالیت حاصل می شود .

10- هرگونه پاسخگویی وجبران خسارت قانونی ، مالی و کیفری ناشی از خروج یا افشاء اطلاعات برعهده مجری می باشد .

11- پرداخت بیمه ، مالیات و تمامی کسورات قانونی مربوط به قرار داد یا تفاهمنامه ( در صورت شمول ) بر عهده مجری طرح می باشد .

12- راهنمای عمل برنامه مذکور پیوست فراخوان می باشد .

13- اشخاص حقوقی دارای شرایط فوق می توانند ظرف یک هفته از تاریخ درج فراخوان در سایت سازمان ، نسبت به ارائه پیشنهاد خود بصورت کتبی و به همراه ضمائم و مستندات لازم به معاونت پیشگیری بهزیستی استان ( دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی ) اقدام نمایند  .

14- بهزیستی در رد یا قبول درخواست ها ، مختار است و افراد متقاضی حق هرگونه شکایت و اعتراضی را در اینخصوص از خود سلب می نمایند .


 جهت دریافت راهنمای مالی کلیک کنید

جهت دریافت راهنمای عمل برنامه احصاتعیین کننده های استانی آسیبهای اجتماعی کلیک کنید

کد خبر 69445

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد