ملارد| بازدید از منزل افراد دارای معلولیت

به مناسبت هفته افراد دارای معلولیت، طی برنامه ای با حضور خوبانی امام جمعه شهرستان ملارد، داود فهیم سرپرست اداره بهزیستی و روح اله غفاری مسئول توانبخشی از منزل معلولین تحت پوشش این اداره بازدید شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود فهیم با اشاره به اینکه شرایط خانواده های دارای بیشتر از یک معلول به مراتب متفاوت تر و سخت تر هست گفت: خانواده های چند معلولیتی نیازمند حمایت بیشتری هستند زیرا در کنار مشکلات مالی ناشی از تهیه تجهیزات پزشکی، دارو، درمان و... فشار مضاعف روحی را نیز تحمل می کنند.
وی ضمن تقدیر از همراهی همیشگی امام جمعه شهرستان ملارد در حمایت از جامعه هدف تحت پوشش گفت: تلاش و اراده رمز موفقیت افراد با توانایی های متفاوت است که علی رغم داشتن ناتوانی جسمی، موفقیتهای بزرگی را در زمینه های علمی، ورزشی و هنری کسب می کنند که این مسئله خود نشان دهنده شعار " معلولیت، محدودیت نمی آورد" می باشد.
سرپرست بهزیستی شهرستان ملارد در ادامه افزود: شاید وضعیت متفاوت ظاهری این افراد در نگاه اول موجب شود استعداد ها و توانمندی هایشان کمرنگ گردد ولی با تلاش برای تغییر نگرش عمومی به این افراد و با کمک سازمان های یاری رسان می توانیم گام موثری در شکوفایی توانمندی این افراد برداریم.
کد خبر 69436

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد