در رسانه | با کمک خیرین.
مدرسه اوتیسم در اردبیل افتتاح شد

اردبیل- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: همزمان با هفته معلولان، مدرسه ۴ کلاسه ویژه اوتیسم در اردبیل راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب شامگاه یکشنبه در آئین بهره‌برداری از مدرسه اوتیسم در اردبیل اظهار کرد: این مدرسه ۴ کلاسه با نام امام سجاد (ع) و با کمک خیر نیک‌اندیش احداث شده است تا تحویل کودکان اوتیسم برای تحصیل شود.

وی تصریح کرد: این مدرسه ۴ کلاسه در زیربنای ۴۰۰ متر مربع و با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد تومان با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس احداث شده تا با افتتاح آن شاهد تحصیل کودکان اوتیسم باشیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: تلاش ما بر این است تا بهترین فضای آموزشی و تربیتی را برای نسل‌های آینده فراهم کنیم که در این زمینه ساخت مدرسه برای دانش‌آموزان استثنایی به ویژه اوتیسم جز اولویت‌های اصلی و اساسی نوسازی مدارس با همراهی و مشارکت خیرین و گروه‌های خیراندیش جامعه است.

محمدی ادیب افزود: با ارزیابی‌ها و برآوردهای انجام شده، تلاش ما بر این است تا دیگر فضاهای آموزشی مورد نیاز دانش‌آموزان استثنایی را نیز به همراه تجهیزات و امکانات مناسب و مورد نیاز تأمین کنیم تا در فرآیند تحصیلی آنها مشکلی به وجود نیاید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: خیرین بیشترین کمک و همراهی را با اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس در ساخت و توسعه فضاهای آموزشی دارند و سعی ما بر این است تا پروژه‌های آموزشی خیرین‌ساز با سرعت بیشتری اجرایی شده و زمینه برای بهره‌برداری آنها نیز فراهم آید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل اضافه کرد: بیش از ۳۰ درصد فضاهای آموزشی احداث شده در استان را خیرین مشارکت کرده و ورود آنها را در این حوزه به فال نیک می‌گیریم و سعی ما بر این است تا از توانمندی‌های خیرین در حوزه‌های مختلف به ویژه ساخت فضاهای آموزشی در مناطق کم‌برخوردار و پرجمعیت دانش‌آموزی استفاده کرده و بهره ببریم.

کد خبر 69434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد