با هم ببینیم| شهرری| آئین بزرگداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت

به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت آئین بزرگداشتی با مشارکت و همکاری بهزیستی شهرستان ری و آسایشگاه خیریه کهریزک با حضور بیش از سیصد نفر از افراد دارای معلولیت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مراسم گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت با حضور سرپرست بهزیستی شهرستان ری، مدیر موسسه خیریه کهریزک و دیگر مسئولین برگزار شد.

داود خادم سرپرست بهزیستی شهرستان ری در حاشیه این مراسم گفت: بهزیستی شهرستان ری دارای ۱۴ هزار پرونده معلولیت بوده که در زمینه هایی از جمله: پرداخت هزینه دانشجویی به دانشجویان، پرداخت وام اشتغال، ارائه وسایل توانبخشی به معلولین و... تا حد امکان و وجود اعتبار خدمات خود را انجام می دهد.

نحوی نژاد مدیر موسسه خیریه کهریزک نیز در این مراسم به عدم مناسب سازی محیط شهری اشاره کرد و گفت: فعالان حوزه معلولیت براین باورند که باید ساختارها به نحوی ایجاد شود که یک فرد معلول بتواند در جامعه حضور پیدا کنند و لذت خود را از دنیای پیرامون ببرد، ولی علاوه بر مناسب‌ سازی باید بینش جامعه نیز نسبت به این افراد اصلاح شود تا چنین افرادی از جامعه طرد نشوند.

کد خبر 69430

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد